Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG na začátku dlouhodobého testu: Ostrá zkouška v Rumunsku
57
/
97
Prohlédnout znovu
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG na začátku dlouhodobého testu: Ostrá zkouška v Rumunsku
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Začátek testu: najeto 114 km
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Digitální přístrojový štít nabízí několik zobrazení. V noci na dálnici jsme využívali minimalistický mód s nejnutnějšími údaji.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Oceňujeme velké množství praktických odkládacích prostor.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Banát je protkaný polními cestami. Netušíme, proč zrovna tuto navigace zná, ale po hodinách bloudění bylo fajn, když se našla.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na dva celky dělené zadní sedadlo je posuvné, takže můžete hospodařit s velikostí kufru a interiéru. Dokonce i v přední poloze se dospělý člověk vejde, byť koleny už naráží.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Základní konfigurace sedaček cestující hýčká přebytkem prostoru. Standardem tarraka je třízónová klimatizace s nezávislou regulací teploty vzadu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rovenský rodák Johan nás vzal na svou salaš. Kam jezdí s malotraktorem po rozbité cestě hodinu, dojeli jsme se seatem za 15 minut. „To pohodlí a toho místa, sem by se mi vešlo brambor,“ liboval si.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Syrové tarraco dojelo do Rumuska a zpět za 8,8 l/100 km včetně náročných terénních vložek. Při korzování jsme zatím dosáhli nejnižší spotřeby 6,8 l/100 km.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dává víc, než musí
|
Svět motorů
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků