Digitální přístrojový štít nabízí několik zobrazení. V noci na dálnici jsme využívali minimalistický mód s nejnutnějšími údaji.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Oceňujeme velké množství praktických odkládacích prostor.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Banát je protkaný polními cestami. Netušíme, proč zrovna tuto navigace zná, ale po hodinách bloudění bylo fajn, když se našla.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na dva celky dělené zadní sedadlo je posuvné, takže můžete hospodařit s velikostí kufru a interiéru. Dokonce i v přední poloze se dospělý člověk vejde, byť koleny už naráží.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Základní konfigurace sedaček cestující hýčká přebytkem prostoru. Standardem tarraka je třízónová klimatizace s nezávislou regulací teploty vzadu.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rovenský rodák Johan nás vzal na svou salaš. Kam jezdí s malotraktorem po rozbité cestě hodinu, dojeli jsme se seatem za 15 minut. „To pohodlí a toho místa, sem by se mi vešlo brambor,“ liboval si.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Syrové tarraco dojelo do Rumuska a zpět za 8,8 l/100 km včetně náročných terénních vložek. Při korzování jsme zatím dosáhli nejnižší spotřeby 6,8 l/100 km.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil