TEST Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG – Dobrý základ je grunt

7/38
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska je hezkým kompromisem mezi modernou a klasikou. Byť jí vládne veliký displej, pod ním najdeme i trojici fyzických otočných ovladačů Smart Dials.
    Palubní deska je hezkým kompromisem mezi modernou a klasikou. Byť jí vládne veliký displej, pod ním najdeme i trojici fyzických otočných ovladačů Smart Dials.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • I základní sedmistupňové DSG se suchými spojkami funguje v superbu velmi dobře, na otočný ovladač už jsme si zvykli
    I základní sedmistupňové DSG se suchými spojkami funguje v superbu velmi dobře, na otočný ovladač už jsme si zvykli| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Tady je místa habaděj jak vpředu, tak i vzadu, což je tradiční devízou modelu. Semišový interiér je příjemný na pohled i na omak.
    Tady je místa habaděj jak vpředu, tak i vzadu, což je tradiční devízou modelu. Semišový interiér je příjemný na pohled i na omak.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník pojme obřích 690 litrů, v testovaném voze profi toval i z praktického organizéru
    Zavazadelník pojme obřích 690 litrů, v testovaném voze profi toval i z praktického organizéru| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná patnáctistovka je mimořádně povedený motor. Má příjemný lineární zátah a dostatek točivého momentu 250 Nm už od 1500 otáček, i 110 kW si tak můžete užít.
    Přeplňovaná patnáctistovka je mimořádně povedený motor. Má příjemný lineární zátah a dostatek točivého momentu 250 Nm už od 1500 otáček, i 110 kW si tak můžete užít.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Devatenáctky sice vypadají skvěle, kazí ale jízdní komfort
    Devatenáctky sice vypadají skvěle, kazí ale jízdní komfort| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
    Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Palubní deska je hezkým kompromisem mezi modernou a klasikou. Byť jí vládne veliký displej, pod ním najdeme i trojici fyzických otočných ovladačů Smart Dials.
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
I základní sedmistupňové DSG se suchými spojkami funguje v superbu velmi dobře, na otočný ovladač už jsme si zvykli
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Tady je místa habaděj jak vpředu, tak i vzadu, což je tradiční devízou modelu. Semišový interiér je příjemný na pohled i na omak.
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Zavazadelník pojme obřích 690 litrů, v testovaném voze profi toval i z praktického organizéru
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Přeplňovaná patnáctistovka je mimořádně povedený motor. Má příjemný lineární zátah a dostatek točivého momentu 250 Nm už od 1500 otáček, i 110 kW si tak můžete užít.
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Devatenáctky sice vypadají skvěle, kazí ale jízdní komfort
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG
Škoda Superb Combi 1.5 TSI 7DSG