Na displeji je vše podstatné včetně spotřeby a dojezdu. Rozlišení je ale archaické a čitelnost na světle nevalná.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hravý podvozek je sportovně tužší, ale pořád dost komfortní, v zatáčkách je suzuki úžasně stabilní|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Ostrý design prozrazuje potenciál supersportu pramenící z motoru starší generace GSX-R|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Použité brzdy Brembo nejsou hi-tech, ale fungují výborně a skvěle se dávkují|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Legendární řadový čtyřválec Suzuki nás vždy bavil, zde má navíc ukázkově vyhlazený nástup výkonu i točivého momentu a podmanivě chraplavý zvuk. Síly má na rozdávání a umí stejně dobře sportovat jako se výletně kochat.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
GSX-S1000 dalo sbohem žárovkám a přešlo kompletně na LED, vepředu vskutku velmi osobitým způsobem|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Optimálně tvarované sedlo je pohodlné i na delší cesty, při razantní akceleraci se můžete vzadu hezky zapřít|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka