Po nastoupení na vás dýchnou devadesátá léta s několika plastickými operacemi. Výsledek je vlastně fajn, z auta je dobře vidět a infotainment rychlostí a funkcemi překonává očekávání.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Prostorová nabídka tigeru je velkorysá. Přední sedačky prakticky nemají boční vedení, zadní dvojka má prostoru na rozdávání.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Prostorová nabídka tigeru je velkorysá. Přední sedačky prakticky nemají boční vedení, zadní dvojka má prostoru na rozdávání.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Trojice vzrostlých Evropanů se ale do zadní trojky nasouká jen těžce.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zadní část se znatelně inspirovala Toyotou Land Cruiser, v kontextu siluety MPV ale nepůsobí nepřirozeně|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr může mít 156, 705 nebo 1564 litrů, závisí pouze na uspořádání sedaček. Zadní lavice se překlopí dopředu jako kdysi.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
SWM G03F Tiger|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Atmosférická patnáctistovka s výkonem 81 kW a točivým momentem pouze 155 Nm rozhodně není žádný trhač asfaltu. Má ale příjemný projev, lineární nástup výkonu a legrační převodovku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert