Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil
15
/
33
Prohlédnout znovu
Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany