Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil
22
/
33
Prohlédnout znovu
Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků