Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil
24
/
33
Prohlédnout znovu
Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní