VAZ 21061 vs. Mercedes-Benz W 123 240 D – Západní není lepší!
17
/
58
Prohlédnout znovu
VAZ 21061 vs. Mercedes-Benz W 123 240 D – Západní není lepší!
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Karosárny Volžského automobilového závodu jsou velmi štědré. Takřka všechny rozměry vozu jsou v praxi větší, než výrobce udává.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Citelně kratší brzdná dráha vozu Mercedes- -Benz je bezohledná a nebezpečná pro okolí. Co si má počít řidič Avie A30, který svědomitě plní své pracovní úkoly, když před ním náhle zastaví zbohatlík s mercedesem?
|
Svět motorů/David Rajdl
Otáčkoměr je však v řadě W 123 jen za příplatek. Kapitalismus zkrátka neustále musí chudým připomínat, že nemohou mít to samé jako bohatí.
|
Svět motorů/David Rajdl
Palubní deska v mercedesu je z měkkých plastů a otočné ovladače topení jsou dnes na Západě považovány za moderní.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes se všemi nezávisle zavěšenými koly má velmi dobré jízdní vlastnosti – jak stabilitu, tak komfort jízdy. Je to však vykoupeno vykořisťováním pracujících na výrobních linkách, což nelze schvalovat.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Dieselův motor má nižší specifický výkon, musí tak být větší. Ani kubatura 2,4 litru však nepřemůže sovětskou benzinovou patnáctistovku.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Číselné označení mercedesů zhruba odpovídá objemu jejich motorů. Písmeno D pak znamená, že spaluje naftu. Pro našince to však není žádná velká výhoda.
|
Svět motorů/David Rajdl
Modely 2103 a 2106 mají otáčkoměr standardně.
|
Svět motorů/David Rajdl
Interiér vozu VAZ 2106 je již jedenáct let špičkový a žádné změny nepotřebuje.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061 je po stránce jízdních vlastností absolutní špička. Vyšší ovládací síly nevadí, neboť naši obyvatelé jsou na tom fyzicky a zdravotně mnohem lépe než zlenivělí kapitalisté na Západě. Znovu opakujeme, že dělník unavený z práce, který by si posilovač řízení třeba i zasloužil, si tam svůj mercedes nikdy nekoupí!
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Model VAZ 21061 se od 2106 odlišuje menším motorem – patnáctistovkou místo šestnáctistovky. O něco hůře táhne v kopcích, ale má vynikající akceleraci a s naměřenou spotřebou 11,5 l/100 km je i úsporná.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061 se úspěšně prodává i na západních trzích. Tamní kupující většinou nejsou tak vzdělaní jako naši, takže orientace v logických číselných řadách by pro ně byla náročná. Exportní označení vozu tak zní Lada 1500s.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko