VAZ 21061 vs. Mercedes-Benz W 123 240 D – Západní není lepší!

30/58
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Karosárny Volžského automobilového závodu jsou velmi štědré. Takřka všechny rozměry vozu jsou v praxi větší, než výrobce udává.
    Karosárny Volžského automobilového závodu jsou velmi štědré. Takřka všechny rozměry vozu jsou v praxi větší, než výrobce udává.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
    Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Citelně kratší brzdná dráha vozu Mercedes- -Benz je bezohledná a nebezpečná pro okolí. Co si má počít řidič Avie A30, který svědomitě plní své pracovní úkoly, když před ním náhle zastaví zbohatlík s mercedesem?
    Citelně kratší brzdná dráha vozu Mercedes- -Benz je bezohledná a nebezpečná pro okolí. Co si má počít řidič Avie A30, který svědomitě plní své pracovní úkoly, když před ním náhle zastaví zbohatlík s mercedesem?| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Otáčkoměr je však v řadě W 123 jen za příplatek. Kapitalismus zkrátka neustále musí chudým připomínat, že nemohou mít to samé jako bohatí.
    Otáčkoměr je však v řadě W 123 jen za příplatek. Kapitalismus zkrátka neustále musí chudým připomínat, že nemohou mít to samé jako bohatí.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní deska v mercedesu je z měkkých plastů a otočné ovladače topení jsou dnes na Západě považovány za moderní.
    Palubní deska v mercedesu je z měkkých plastů a otočné ovladače topení jsou dnes na Západě považovány za moderní.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes se všemi nezávisle zavěšenými koly má velmi dobré jízdní vlastnosti – jak stabilitu, tak komfort jízdy. Je to však vykoupeno vykořisťováním pracujících na výrobních linkách, což nelze schvalovat.
    Mercedes se všemi nezávisle zavěšenými koly má velmi dobré jízdní vlastnosti – jak stabilitu, tak komfort jízdy. Je to však vykoupeno vykořisťováním pracujících na výrobních linkách, což nelze schvalovat.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Dieselův motor má nižší specifický výkon, musí tak být větší. Ani kubatura 2,4 litru však nepřemůže sovětskou benzinovou patnáctistovku.
    Dieselův motor má nižší specifický výkon, musí tak být větší. Ani kubatura 2,4 litru však nepřemůže sovětskou benzinovou patnáctistovku.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mercedes-Benz W 123 240 D
    Mercedes-Benz W 123 240 D| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Číselné označení mercedesů zhruba odpovídá objemu jejich motorů. Písmeno D pak znamená, že spaluje naftu. Pro našince to však není žádná velká výhoda.
    Číselné označení mercedesů zhruba odpovídá objemu jejich motorů. Písmeno D pak znamená, že spaluje naftu. Pro našince to však není žádná velká výhoda.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Modely 2103 a 2106 mají otáčkoměr standardně.
    Modely 2103 a 2106 mají otáčkoměr standardně.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Interiér vozu VAZ 2106 je již jedenáct let špičkový a žádné změny nepotřebuje.
    Interiér vozu VAZ 2106 je již jedenáct let špičkový a žádné změny nepotřebuje.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061 je po stránce jízdních vlastností absolutní špička. Vyšší ovládací síly nevadí, neboť naši obyvatelé jsou na tom fyzicky a zdravotně mnohem lépe než zlenivělí kapitalisté na Západě. Znovu opakujeme, že dělník unavený z práce, který by si posilovač řízení třeba i zasloužil, si tam svůj mercedes nikdy nekoupí!
    VAZ 21061 je po stránce jízdních vlastností absolutní špička. Vyšší ovládací síly nevadí, neboť naši obyvatelé jsou na tom fyzicky a zdravotně mnohem lépe než zlenivělí kapitalisté na Západě. Znovu opakujeme, že dělník unavený z práce, který by si posilovač řízení třeba i zasloužil, si tam svůj mercedes nikdy nekoupí!| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Model VAZ 21061 se od 2106 odlišuje menším motorem – patnáctistovkou místo šestnáctistovky. O něco hůře táhne v kopcích, ale má vynikající akceleraci a s naměřenou spotřebou 11,5 l/100 km je i úsporná.
    Model VAZ 21061 se od 2106 odlišuje menším motorem – patnáctistovkou místo šestnáctistovky. O něco hůře táhne v kopcích, ale má vynikající akceleraci a s naměřenou spotřebou 11,5 l/100 km je i úsporná.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061 se úspěšně prodává i na západních trzích. Tamní kupující většinou nejsou tak vzdělaní jako naši, takže orientace v logických číselných řadách by pro ně byla náročná. Exportní označení vozu tak zní Lada 1500s.
    VAZ 21061 se úspěšně prodává i na západních trzích. Tamní kupující většinou nejsou tak vzdělaní jako naši, takže orientace v logických číselných řadách by pro ně byla náročná. Exportní označení vozu tak zní Lada 1500s.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • VAZ 21061
    VAZ 21061| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Karosárny Volžského automobilového závodu jsou velmi štědré. Takřka všechny rozměry vozu jsou v praxi větší, než výrobce udává.
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
Citelně kratší brzdná dráha vozu Mercedes- -Benz je bezohledná a nebezpečná pro okolí. Co si má počít řidič Avie A30, který svědomitě plní své pracovní úkoly, když před ním náhle zastaví zbohatlík s mercedesem?
Otáčkoměr je však v řadě W 123 jen za příplatek. Kapitalismus zkrátka neustále musí chudým připomínat, že nemohou mít to samé jako bohatí.
Palubní deska v mercedesu je z měkkých plastů a otočné ovladače topení jsou dnes na Západě považovány za moderní.
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes se všemi nezávisle zavěšenými koly má velmi dobré jízdní vlastnosti – jak stabilitu, tak komfort jízdy. Je to však vykoupeno vykořisťováním pracujících na výrobních linkách, což nelze schvalovat.
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Dieselův motor má nižší specifický výkon, musí tak být větší. Ani kubatura 2,4 litru však nepřemůže sovětskou benzinovou patnáctistovku.
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Mercedes-Benz W 123 240 D
Číselné označení mercedesů zhruba odpovídá objemu jejich motorů. Písmeno D pak znamená, že spaluje naftu. Pro našince to však není žádná velká výhoda.
Modely 2103 a 2106 mají otáčkoměr standardně.
Interiér vozu VAZ 2106 je již jedenáct let špičkový a žádné změny nepotřebuje.
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061 je po stránce jízdních vlastností absolutní špička. Vyšší ovládací síly nevadí, neboť naši obyvatelé jsou na tom fyzicky a zdravotně mnohem lépe než zlenivělí kapitalisté na Západě. Znovu opakujeme, že dělník unavený z práce, který by si posilovač řízení třeba i zasloužil, si tam svůj mercedes nikdy nekoupí!
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
Model VAZ 21061 se od 2106 odlišuje menším motorem – patnáctistovkou místo šestnáctistovky. O něco hůře táhne v kopcích, ale má vynikající akceleraci a s naměřenou spotřebou 11,5 l/100 km je i úsporná.
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061
VAZ 21061 se úspěšně prodává i na západních trzích. Tamní kupující většinou nejsou tak vzdělaní jako naši, takže orientace v logických číselných řadách by pro ně byla náročná. Exportní označení vozu tak zní Lada 1500s.
VAZ 21061