VAZ 21061 vs. Mercedes-Benz W 123 240 D – Západní není lepší!
56
/
58
Prohlédnout znovu
VAZ 21061 vs. Mercedes-Benz W 123 240 D – Západní není lepší!
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Karosárny Volžského automobilového závodu jsou velmi štědré. Takřka všechny rozměry vozu jsou v praxi větší, než výrobce udává.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Citelně kratší brzdná dráha vozu Mercedes- -Benz je bezohledná a nebezpečná pro okolí. Co si má počít řidič Avie A30, který svědomitě plní své pracovní úkoly, když před ním náhle zastaví zbohatlík s mercedesem?
|
Svět motorů/David Rajdl
Otáčkoměr je však v řadě W 123 jen za příplatek. Kapitalismus zkrátka neustále musí chudým připomínat, že nemohou mít to samé jako bohatí.
|
Svět motorů/David Rajdl
Palubní deska v mercedesu je z měkkých plastů a otočné ovladače topení jsou dnes na Západě považovány za moderní.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes se všemi nezávisle zavěšenými koly má velmi dobré jízdní vlastnosti – jak stabilitu, tak komfort jízdy. Je to však vykoupeno vykořisťováním pracujících na výrobních linkách, což nelze schvalovat.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Dieselův motor má nižší specifický výkon, musí tak být větší. Ani kubatura 2,4 litru však nepřemůže sovětskou benzinovou patnáctistovku.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Číselné označení mercedesů zhruba odpovídá objemu jejich motorů. Písmeno D pak znamená, že spaluje naftu. Pro našince to však není žádná velká výhoda.
|
Svět motorů/David Rajdl
Modely 2103 a 2106 mají otáčkoměr standardně.
|
Svět motorů/David Rajdl
Interiér vozu VAZ 2106 je již jedenáct let špičkový a žádné změny nepotřebuje.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061 je po stránce jízdních vlastností absolutní špička. Vyšší ovládací síly nevadí, neboť naši obyvatelé jsou na tom fyzicky a zdravotně mnohem lépe než zlenivělí kapitalisté na Západě. Znovu opakujeme, že dělník unavený z práce, který by si posilovač řízení třeba i zasloužil, si tam svůj mercedes nikdy nekoupí!
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Model VAZ 21061 se od 2106 odlišuje menším motorem – patnáctistovkou místo šestnáctistovky. O něco hůře táhne v kopcích, ale má vynikající akceleraci a s naměřenou spotřebou 11,5 l/100 km je i úsporná.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061 se úspěšně prodává i na západních trzích. Tamní kupující většinou nejsou tak vzdělaní jako naši, takže orientace v logických číselných řadách by pro ně byla náročná. Exportní označení vozu tak zní Lada 1500s.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid