VAZ 21061 vs. Mercedes-Benz W 123 240 D – Západní není lepší!
8
/
58
Prohlédnout znovu
VAZ 21061 vs. Mercedes-Benz W 123 240 D – Západní není lepší!
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Karosárny Volžského automobilového závodu jsou velmi štědré. Takřka všechny rozměry vozu jsou v praxi větší, než výrobce udává.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 vs. VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Citelně kratší brzdná dráha vozu Mercedes- -Benz je bezohledná a nebezpečná pro okolí. Co si má počít řidič Avie A30, který svědomitě plní své pracovní úkoly, když před ním náhle zastaví zbohatlík s mercedesem?
|
Svět motorů/David Rajdl
Otáčkoměr je však v řadě W 123 jen za příplatek. Kapitalismus zkrátka neustále musí chudým připomínat, že nemohou mít to samé jako bohatí.
|
Svět motorů/David Rajdl
Palubní deska v mercedesu je z měkkých plastů a otočné ovladače topení jsou dnes na Západě považovány za moderní.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes se všemi nezávisle zavěšenými koly má velmi dobré jízdní vlastnosti – jak stabilitu, tak komfort jízdy. Je to však vykoupeno vykořisťováním pracujících na výrobních linkách, což nelze schvalovat.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Dieselův motor má nižší specifický výkon, musí tak být větší. Ani kubatura 2,4 litru však nepřemůže sovětskou benzinovou patnáctistovku.
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Mercedes-Benz W 123 240 D
|
Svět motorů/David Rajdl
Číselné označení mercedesů zhruba odpovídá objemu jejich motorů. Písmeno D pak znamená, že spaluje naftu. Pro našince to však není žádná velká výhoda.
|
Svět motorů/David Rajdl
Modely 2103 a 2106 mají otáčkoměr standardně.
|
Svět motorů/David Rajdl
Interiér vozu VAZ 2106 je již jedenáct let špičkový a žádné změny nepotřebuje.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061 je po stránce jízdních vlastností absolutní špička. Vyšší ovládací síly nevadí, neboť naši obyvatelé jsou na tom fyzicky a zdravotně mnohem lépe než zlenivělí kapitalisté na Západě. Znovu opakujeme, že dělník unavený z práce, který by si posilovač řízení třeba i zasloužil, si tam svůj mercedes nikdy nekoupí!
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
Model VAZ 21061 se od 2106 odlišuje menším motorem – patnáctistovkou místo šestnáctistovky. O něco hůře táhne v kopcích, ale má vynikající akceleraci a s naměřenou spotřebou 11,5 l/100 km je i úsporná.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061 se úspěšně prodává i na západních trzích. Tamní kupující většinou nejsou tak vzdělaní jako naši, takže orientace v logických číselných řadách by pro ně byla náročná. Exportní označení vozu tak zní Lada 1500s.
|
Svět motorů/David Rajdl
VAZ 21061
|
Svět motorů/David Rajdl
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte