Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka