Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame

1/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení
    Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy
    Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní
    Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a
    Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.
    Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Yamaha XSR900
    Yamaha XSR900| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy
Yamaha XSR900
Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900
Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.
Yamaha XSR900
Yamaha XSR900