Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
18
/
30
Prohlédnout znovu
Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy