Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
28
/
30
Prohlédnout znovu
Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius