Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
30
/
30
Prohlédnout znovu
Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz