Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
6
/
30
Prohlédnout znovu
Test Yamaha XSR900: Když zdání prostě klame
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na malém prostoru se mačká dost údajů, titěrná stupnice otáčkoměru je sotva k přečtení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mašina vypadá jako stará škola, ale na levém řídítku najdete přepínač kontroly trakce a na pravém jízdní režimy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválcová osmsetpadesátka s přesazenou klikou má jemný chod, ale hlavně drtivý nástup točivého momentu, který vás neustále ponouká zvedat XSR na zadní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Setkání generací – vpředu kulatá klasika s žárovkou, vzadu diodová moderna í á , á a
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pohodlné prošívané sedlo dobře vypadá. Vpředu je širší, což spolu s vyšším posezem 830 mm znesnadňuje menším jezdcům došlápnutí na zem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Yamaha XSR900
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý