Závěr dlouhodobého testu Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI: Jak dopadl francouzský krasavec?

63/88
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na automatické převodovce Aisin jsme oceňovali nejen plynulé rozjezdy a řazení, ale i možnost přepnout ji do trvale manuálního režimu, kdy pádla pod volantem poslouchá na slovo.
    Na automatické převodovce Aisin jsme oceňovali nejen plynulé rozjezdy a řazení, ale i možnost přepnout ji do trvale manuálního režimu, kdy pádla pod volantem poslouchá na slovo.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Místo na odložení telefonu s indukčním nabíjením je vůbec nejhůře dostupné v celém interiéru. Zde je bohužel i přípojka pro USB.
    Místo na odložení telefonu s indukčním nabíjením je vůbec nejhůře dostupné v celém interiéru. Zde je bohužel i přípojka pro USB.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
    Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.| Zdroj: Svět motorů
  • Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
    Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů
  • Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
    Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.| Zdroj: Svět motorů
  • Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
    Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.| Zdroj: Svět motorů
  • Finální prohlídky našeho vozu se zhostil samotný Josef Gamba
    Finální prohlídky našeho vozu se zhostil samotný Josef Gamba| Zdroj: Svět motorů
  • Spodní kryt motoru je z pružného materiálu, a tak odolal četným kontaktům podvozku s nezpevněnými cestami, po nichž jsme vozem též jezdili.
    Spodní kryt motoru je z pružného materiálu, a tak odolal četným kontaktům podvozku s nezpevněnými cestami, po nichž jsme vozem též jezdili.| Zdroj: Svět motorů
  • Po jeho demontáži se objevil zcela suchý a čistý agregát
    Po jeho demontáži se objevil zcela suchý a čistý agregát| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz má precizní konstrukci brzd se všemi myslitelnými opatřeními proti nežádoucím hlukům
    Vůz má precizní konstrukci brzd se všemi myslitelnými opatřeními proti nežádoucím hlukům| Zdroj: Svět motorů
  • Na předních destičkách zbyla půlka materiálu, zhruba v 80 000 km by byla nutná jejich výměna, asi už i s kotouči.
    Na předních destičkách zbyla půlka materiálu, zhruba v 80 000 km by byla nutná jejich výměna, asi už i s kotouči.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní destičky měly poslední milimetr materiálu, zřejmě kvůli častým zásahům stabilizačního systému. Přirozené opotřebení u aut je totiž zcela opačné. Investice 3850 Kč do nich je už opravdu akutní.
    Zadní destičky měly poslední milimetr materiálu, zřejmě kvůli častým zásahům stabilizačního systému. Přirozené opotřebení u aut je totiž zcela opačné. Investice 3850 Kč do nich je už opravdu akutní.| Zdroj: Svět motorů
  • Velmi zajímavé věci umí na vůz prozradit značková diagnostika. Filtr pevných částic, který zde je v unikátním provedení s tekutým katalyzátorem samočinně přidávaným do paliva, nám spaloval saze zcela bezvadně, a to dokonce v průměru až po 765 km
    Velmi zajímavé věci umí na vůz prozradit značková diagnostika. Filtr pevných částic, který zde je v unikátním provedení s tekutým katalyzátorem samočinně přidávaným do paliva, nám spaloval saze zcela bezvadně, a to dokonce v průměru až po 765 km| Zdroj: Svět motorů
  • Za náš test udělal vůz 10 019 startů, což je v průměru každé čtyři kilometry jeden.
    Za náš test udělal vůz 10 019 startů, což je v průměru každé čtyři kilometry jeden.| Zdroj: Svět motorů
  • Baterie zůstala v dobré kondici, jenom by potřebovala dobít
    Baterie zůstala v dobré kondici, jenom by potřebovala dobít| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
    Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI| Zdroj: Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Na automatické převodovce Aisin jsme oceňovali nejen plynulé rozjezdy a řazení, ale i možnost přepnout ji do trvale manuálního režimu, kdy pádla pod volantem poslouchá na slovo.
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Místo na odložení telefonu s indukčním nabíjením je vůbec nejhůře dostupné v celém interiéru. Zde je bohužel i přípojka pro USB.
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
Finální prohlídky našeho vozu se zhostil samotný Josef Gamba
Spodní kryt motoru je z pružného materiálu, a tak odolal četným kontaktům podvozku s nezpevněnými cestami, po nichž jsme vozem též jezdili.
Po jeho demontáži se objevil zcela suchý a čistý agregát
Vůz má precizní konstrukci brzd se všemi myslitelnými opatřeními proti nežádoucím hlukům
Na předních destičkách zbyla půlka materiálu, zhruba v 80 000 km by byla nutná jejich výměna, asi už i s kotouči.
Zadní destičky měly poslední milimetr materiálu, zřejmě kvůli častým zásahům stabilizačního systému. Přirozené opotřebení u aut je totiž zcela opačné. Investice 3850 Kč do nich je už opravdu akutní.
Velmi zajímavé věci umí na vůz prozradit značková diagnostika. Filtr pevných částic, který zde je v unikátním provedení s tekutým katalyzátorem samočinně přidávaným do paliva, nám spaloval saze zcela bezvadně, a to dokonce v průměru až po 765 km
Za náš test udělal vůz 10 019 startů, což je v průměru každé čtyři kilometry jeden.
Baterie zůstala v dobré kondici, jenom by potřebovala dobít
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI