Testovali jsme autonomní tramvaj: Konec tramvajáků nehrozí

1/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Autonomní tramvaj
    Autonomní tramvaj| Zdroj: Svět motorů
  • Autonomní tramvaj
    Autonomní tramvaj| Zdroj: Svět motorů
  • Autonomní tramvaj uhne i hasičům. Pokud je auto s majáčky vybavené patřičným vysílačem signálu, tramvaj hasičům uvolní místo.
    Autonomní tramvaj uhne i hasičům. Pokud je auto s majáčky vybavené patřičným vysílačem signálu, tramvaj hasičům uvolní místo.| Zdroj: Svět motorů
  • Autonomní tramvaj
    Autonomní tramvaj| Zdroj: Svět motorů
  • Čidla, která dnes používají různé asistenční systémy, předávají informace i autonomnímu řízení. Tramvaj tak nepotřebuje žádné další senzory
    Čidla, která dnes používají různé asistenční systémy, předávají informace i autonomnímu řízení. Tramvaj tak nepotřebuje žádné další senzory| Zdroj: Svět motorů
  • Autonomní tramvaj
    Autonomní tramvaj| Zdroj: Svět motorů
  • Autonomní tramvaj
    Autonomní tramvaj| Zdroj: Svět motorů
  • Takhle tramvaje budoucnosti vypadat nebudou. Výzkumníci ale potřebují ověřovat data přímo v terénu.
    Takhle tramvaje budoucnosti vypadat nebudou. Výzkumníci ale potřebují ověřovat data přímo v terénu.| Zdroj: Svět motorů
  • Čidla vidí lépe než řidič, jestli špatně zaparkované auto zasahuje do průjezdního profi lu, nebo ne. Když ano, tramvaj začne zvonit a zastaví.
    Čidla vidí lépe než řidič, jestli špatně zaparkované auto zasahuje do průjezdního profi lu, nebo ne. Když ano, tramvaj začne zvonit a zastaví.| Zdroj: Svět motorů
Autonomní tramvaj
Autonomní tramvaj
Autonomní tramvaj uhne i hasičům. Pokud je auto s majáčky vybavené patřičným vysílačem signálu, tramvaj hasičům uvolní místo.
Autonomní tramvaj
Čidla, která dnes používají různé asistenční systémy, předávají informace i autonomnímu řízení. Tramvaj tak nepotřebuje žádné další senzory
Autonomní tramvaj
Autonomní tramvaj
Takhle tramvaje budoucnosti vypadat nebudou. Výzkumníci ale potřebují ověřovat data přímo v terénu.
Čidla vidí lépe než řidič, jestli špatně zaparkované auto zasahuje do průjezdního profi lu, nebo ne. Když ano, tramvaj začne zvonit a zastaví.