Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?
4
/
59
Prohlédnout znovu
Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Na přehledném digitálním panelu najdete vše, co potřebujete. Tedy pokud nepraží ostré slunce...
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Motorkám sice nechybí přepínání mezi cestovním a sportovním módem, rozdíl jsme ale skoro necítili
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo jezdce je pohodlné a správně tvarované. Se spolujezdcem se počítá spíš výjimečně.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Design strojů CF Moto má na svědomí rakouské studio Kiska. K jeho rukopisu patří i hry s diodami LED.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek s pružicími jednotkami KYB je sympaticky pevný a přesný, zvládá i drsnější zacházení a rychle mu začnete věřit. Pro klidné korzování je ale až zbytečně tvrdý.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Výfuk samotný je jen obyčejná roura, jeho efektní hranatý design tvoří krycí plech. Proč ne?
|
Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tady se nešetřilo – brzdy dodala fi rma J.Juan, a dokonce i slabší čtyřstovka má vpředu dva kotouče
|
Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Elektrický Mercedes G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel, ba naopak
Ford E-Transit teď dojede dál. Nová varianta s větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design