Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?
8
/
59
Prohlédnout znovu
Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Na přehledném digitálním panelu najdete vše, co potřebujete. Tedy pokud nepraží ostré slunce...
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Motorkám sice nechybí přepínání mezi cestovním a sportovním módem, rozdíl jsme ale skoro necítili
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo jezdce je pohodlné a správně tvarované. Se spolujezdcem se počítá spíš výjimečně.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Design strojů CF Moto má na svědomí rakouské studio Kiska. K jeho rukopisu patří i hry s diodami LED.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek s pružicími jednotkami KYB je sympaticky pevný a přesný, zvládá i drsnější zacházení a rychle mu začnete věřit. Pro klidné korzování je ale až zbytečně tvrdý.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Výfuk samotný je jen obyčejná roura, jeho efektní hranatý design tvoří krycí plech. Proč ne?
|
Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tady se nešetřilo – brzdy dodala fi rma J.Juan, a dokonce i slabší čtyřstovka má vpředu dva kotouče
|
Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?