Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?
9
/
59
Prohlédnout znovu
Testovali jsme čínské naháče CF Moto 400NK a 650NK: Nabídnou něco víc než jen nízkou cenovku?
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK a CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Na přehledném digitálním panelu najdete vše, co potřebujete. Tedy pokud nepraží ostré slunce...
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Motorkám sice nechybí přepínání mezi cestovním a sportovním módem, rozdíl jsme ale skoro necítili
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedlo jezdce je pohodlné a správně tvarované. Se spolujezdcem se počítá spíš výjimečně.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Design strojů CF Moto má na svědomí rakouské studio Kiska. K jeho rukopisu patří i hry s diodami LED.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 400NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Podvozek s pružicími jednotkami KYB je sympaticky pevný a přesný, zvládá i drsnější zacházení a rychle mu začnete věřit. Pro klidné korzování je ale až zbytečně tvrdý.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Výfuk samotný je jen obyčejná roura, jeho efektní hranatý design tvoří krycí plech. Proč ne?
|
Svět motorů/Jiří Káš
U menších kubatur sázejí i renomované značky často na jednoválec. CF Moto dopřálo už 400NK charismatický dvouválec, v gruntu shodný s větším modelem 650NK. Ten potěší dospělejším, sytým zvukem, a hlavně nesrovnatelně živější náturou od nízkých otáček.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Tady se nešetřilo – brzdy dodala fi rma J.Juan, a dokonce i slabší čtyřstovka má vpředu dva kotouče
|
Svět motorů/Jiří Káš
K modernímu naháči patří pořádně naštvaná přední maska. Obě „en-káčka“ jsou si podobná jako vejce vejci, pár odlišností se ale přece jen najde. Třeba barevné provedení nebo různé uspořádání předního světlometu. Štíhlé diodové blinkry patří do základní výbavy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
CF Moto 650NK
|
Svět motorů/Jiří Káš
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid