Digitální přístrojovka je přehledná a dobře čitelná i na slunci. Nabídne palubní počítač, navigaci i spárování s mobilem.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Standardem minimálně vyšší výbavy bude bezklíčkové startování, stejně jak tempomat, rychlořazení, kontrola trakce, tlumič řízení, rámy nebo kufry... Dovozce slibuje hromadu muziky za fér peníze.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Pozice za širokými řídítky je velmi komfortní, jezdec sedí hluboko pod vrcholem nádrže a snadno došlápne na zem. Silueta stroje s nízkou zádí a dlouhým krkem připomíná dakarské speciály KTM. Asi největším překvapením je úžasně pohodlné odpružení.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kufry s vlastním logem mají velký objem, praktický tvar a bytelné zámky. Chválíme skvělý výhled v zrcátkách. Ochrana před větrem se základním plexi patří k lepšímu standardu.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Rakouským designérům se povedlo navrhnout dravý, přitom elegantní design přídě. Všechna světla září výhradně pomocí LED.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec je starý známý KTM LC8c, jejž čínská značka získala v rámci vzájemné spolupráce a upravila si jej pro normu Euro 5 a vlastní účely. Běží bez vibrací, snese nízké otáčky, ale miluje i vysoké a nezaměnitelně zní.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kryt je poctivý kov, žádný plast.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Plexi je výškově nastavitelné, stačí povolit robustní matice, což jde pohodlně v rukavicích i bez nich|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka