Testovali jsme jediný funkční prototyp CFMoto 800MT: Senzace na obzoru!

21/37
Zavřít
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální přístrojovka je přehledná a dobře čitelná i na slunci. Nabídne palubní počítač, navigaci i spárování s mobilem.
    Digitální přístrojovka je přehledná a dobře čitelná i na slunci. Nabídne palubní počítač, navigaci i spárování s mobilem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.
    Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.
    Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Standardem minimálně vyšší výbavy bude bezklíčkové startování, stejně jak tempomat, rychlořazení, kontrola trakce, tlumič řízení, rámy nebo kufry... Dovozce slibuje hromadu muziky za fér peníze.
    Standardem minimálně vyšší výbavy bude bezklíčkové startování, stejně jak tempomat, rychlořazení, kontrola trakce, tlumič řízení, rámy nebo kufry... Dovozce slibuje hromadu muziky za fér peníze.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pozice za širokými řídítky je velmi komfortní, jezdec sedí hluboko pod vrcholem nádrže a snadno došlápne na zem. Silueta stroje s nízkou zádí a dlouhým krkem připomíná dakarské speciály KTM. Asi největším překvapením je úžasně pohodlné odpružení.
    Pozice za širokými řídítky je velmi komfortní, jezdec sedí hluboko pod vrcholem nádrže a snadno došlápne na zem. Silueta stroje s nízkou zádí a dlouhým krkem připomíná dakarské speciály KTM. Asi největším překvapením je úžasně pohodlné odpružení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kufry s vlastním logem mají velký objem, praktický tvar a bytelné zámky. Chválíme skvělý výhled v zrcátkách. Ochrana před větrem se základním plexi patří k lepšímu standardu.
    Kufry s vlastním logem mají velký objem, praktický tvar a bytelné zámky. Chválíme skvělý výhled v zrcátkách. Ochrana před větrem se základním plexi patří k lepšímu standardu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rakouským designérům se povedlo navrhnout dravý, přitom elegantní design přídě. Všechna světla září výhradně pomocí LED.
    Rakouským designérům se povedlo navrhnout dravý, přitom elegantní design přídě. Všechna světla září výhradně pomocí LED.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Řadový dvouválec je starý známý KTM LC8c, jejž čínská značka získala v rámci vzájemné spolupráce a upravila si jej pro normu Euro 5 a vlastní účely. Běží bez vibrací, snese nízké otáčky, ale miluje i vysoké a nezaměnitelně zní.
    Řadový dvouválec je starý známý KTM LC8c, jejž čínská značka získala v rámci vzájemné spolupráce a upravila si jej pro normu Euro 5 a vlastní účely. Běží bez vibrací, snese nízké otáčky, ale miluje i vysoké a nezaměnitelně zní.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kryt je poctivý kov, žádný plast.
    Kryt je poctivý kov, žádný plast.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Plexi je výškově nastavitelné, stačí povolit robustní matice, což jde pohodlně v rukavicích i bez nich
    Plexi je výškově nastavitelné, stačí povolit robustní matice, což jde pohodlně v rukavicích i bez nich| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 800MT
    CFMoto 800MT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
Digitální přístrojovka je přehledná a dobře čitelná i na slunci. Nabídne palubní počítač, navigaci i spárování s mobilem.
CFMoto 800MT
Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.
Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.
CFMoto 800MT
Standardem minimálně vyšší výbavy bude bezklíčkové startování, stejně jak tempomat, rychlořazení, kontrola trakce, tlumič řízení, rámy nebo kufry... Dovozce slibuje hromadu muziky za fér peníze.
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
Pozice za širokými řídítky je velmi komfortní, jezdec sedí hluboko pod vrcholem nádrže a snadno došlápne na zem. Silueta stroje s nízkou zádí a dlouhým krkem připomíná dakarské speciály KTM. Asi největším překvapením je úžasně pohodlné odpružení.
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
Kufry s vlastním logem mají velký objem, praktický tvar a bytelné zámky. Chválíme skvělý výhled v zrcátkách. Ochrana před větrem se základním plexi patří k lepšímu standardu.
Rakouským designérům se povedlo navrhnout dravý, přitom elegantní design přídě. Všechna světla září výhradně pomocí LED.
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
Řadový dvouválec je starý známý KTM LC8c, jejž čínská značka získala v rámci vzájemné spolupráce a upravila si jej pro normu Euro 5 a vlastní účely. Běží bez vibrací, snese nízké otáčky, ale miluje i vysoké a nezaměnitelně zní.
Kryt je poctivý kov, žádný plast.
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
Plexi je výškově nastavitelné, stačí povolit robustní matice, což jde pohodlně v rukavicích i bez nich
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT
CFMoto 800MT