Testovali jsme jediný funkční prototyp CFMoto 800MT: Senzace na obzoru!
33
/
37
Prohlédnout znovu
Testovali jsme jediný funkční prototyp CFMoto 800MT: Senzace na obzoru!
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Digitální přístrojovka je přehledná a dobře čitelná i na slunci. Nabídne palubní počítač, navigaci i spárování s mobilem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování je už u prototypu pečlivé, domečky spínačů působí bytelně. Ovladač blinkrů by snesl výraznější krok, lépe rozpoznatelný v rukavicích.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Standardem minimálně vyšší výbavy bude bezklíčkové startování, stejně jak tempomat, rychlořazení, kontrola trakce, tlumič řízení, rámy nebo kufry... Dovozce slibuje hromadu muziky za fér peníze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pozice za širokými řídítky je velmi komfortní, jezdec sedí hluboko pod vrcholem nádrže a snadno došlápne na zem. Silueta stroje s nízkou zádí a dlouhým krkem připomíná dakarské speciály KTM. Asi největším překvapením je úžasně pohodlné odpružení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufry s vlastním logem mají velký objem, praktický tvar a bytelné zámky. Chválíme skvělý výhled v zrcátkách. Ochrana před větrem se základním plexi patří k lepšímu standardu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rakouským designérům se povedlo navrhnout dravý, přitom elegantní design přídě. Všechna světla září výhradně pomocí LED.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový dvouválec je starý známý KTM LC8c, jejž čínská značka získala v rámci vzájemné spolupráce a upravila si jej pro normu Euro 5 a vlastní účely. Běží bez vibrací, snese nízké otáčky, ale miluje i vysoké a nezaměnitelně zní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kryt je poctivý kov, žádný plast.
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Plexi je výškově nastavitelné, stačí povolit robustní matice, což jde pohodlně v rukavicích i bez nich
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 800MT
|
Svět motorů/Petr Homolka
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte