Testovali jsme legendární skútr Vespa Primavera RED 125!
18
/
33
Prohlédnout znovu
Testovali jsme legendární skútr Vespa Primavera RED 125!
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
V luxusně vyvedené přístrojovce se snoubí retro ručičkový rychloměr s praktickým displejem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také řídítka a ovladače jsou navržené s neskutečným smyslem pro detail.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Lehoučká a kompaktní vespa je zrozena pro kličkování městem. Jistý podvozek si vás rychle získá, stojan si tak rychle z obou stran přibrousíte.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Design kombinuje modernu s motivy původní primavery z roku 1968. Kouzlu vespy často podlehnou dámy. Nejen ony by ocenily komfort bočního stojánku, jenž Italce chybí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzduchem chlazený jednoválec běží jemně, má elán a spotřebu nevyženete nad tři litry.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za víkem před koleny najdete pojistky a malou schránku s USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní