Testovali jsme legendární skútr Vespa Primavera RED 125!
22
/
33
Prohlédnout znovu
Testovali jsme legendární skútr Vespa Primavera RED 125!
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
V luxusně vyvedené přístrojovce se snoubí retro ručičkový rychloměr s praktickým displejem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také řídítka a ovladače jsou navržené s neskutečným smyslem pro detail.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Lehoučká a kompaktní vespa je zrozena pro kličkování městem. Jistý podvozek si vás rychle získá, stojan si tak rychle z obou stran přibrousíte.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Design kombinuje modernu s motivy původní primavery z roku 1968. Kouzlu vespy často podlehnou dámy. Nejen ony by ocenily komfort bočního stojánku, jenž Italce chybí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzduchem chlazený jednoválec běží jemně, má elán a spotřebu nevyženete nad tři litry.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za víkem před koleny najdete pojistky a malou schránku s USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší