Testovali jsme legendární skútr Vespa Primavera RED 125!
31
/
33
Prohlédnout znovu
Testovali jsme legendární skútr Vespa Primavera RED 125!
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
V luxusně vyvedené přístrojovce se snoubí retro ručičkový rychloměr s praktickým displejem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Také řídítka a ovladače jsou navržené s neskutečným smyslem pro detail.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Lehoučká a kompaktní vespa je zrozena pro kličkování městem. Jistý podvozek si vás rychle získá, stojan si tak rychle z obou stran přibrousíte.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Design kombinuje modernu s motivy původní primavery z roku 1968. Kouzlu vespy často podlehnou dámy. Nejen ony by ocenily komfort bočního stojánku, jenž Italce chybí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malá, dvanáctipalcová kola dají pocítit každý výmol, vypadají ale skvěle. Letmé zavěšení ohromí, méně už kotouč s ABS jen na předku, vzadu brzdí mechanicky ovládaný buben.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzduchem chlazený jednoválec běží jemně, má elán a spotřebu nevyženete nad tři litry.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za víkem před koleny najdete pojistky a malou schránku s USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tradiční design osvětlujících prvků skrývá moderní technologii LED
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vespa Primavera RED 125
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podsedlový prostor o objemu 16,6 litru otevřete tlačítkem před koleny nebo dálkově klíčkem, pojme i integrálku. Celý kbelík můžete vyjmout, vyčistit a pohodlně se tak dostanete k motoru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Tesla znovu šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip