Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro – Elektřina dvakrát jinak

36/114
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
    Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
    Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
    Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
    Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
    Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
    Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
    Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Takovéto tvary interiéru jsou pro Hyundai nezvyklé. Dvouramenný volant s hranatým středem, dva displeje spojené dohromady společným krytím a jednoduché linie. Zpracování i materiály jsou na špičkové úrovni, i když zvolená barevná kombinace nepatří k nejpohlednějším.
    Takovéto tvary interiéru jsou pro Hyundai nezvyklé. Dvouramenný volant s hranatým středem, dva displeje spojené dohromady společným krytím a jednoduché linie. Zpracování i materiály jsou na špičkové úrovni, i když zvolená barevná kombinace nepatří k nejpohlednějším.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Multimediální systém nexa je stejný jako v jiných vozech Hyundaie, navíc jsou pouze funkce specifi cké pro vodíkový pohon, například statistika pročištěného vzduchu. Na displeji je možné zobrazit také tok energie, usnadňující pochopení funkce celého systému.
    Multimediální systém nexa je stejný jako v jiných vozech Hyundaie, navíc jsou pouze funkce specifi cké pro vodíkový pohon, například statistika pročištěného vzduchu. Na displeji je možné zobrazit také tok energie, usnadňující pochopení funkce celého systému.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Designéři interiéru se při návrhu středového tunelu řídili jednoduchým pravidlem: vzali všechny funkce a tlačítka prostě naskládali vedle sebe. Zorientovat se už tady zabere trochu času, jakmile si ale zapamatujeme polohu všech funkcí, je ovládání velmi komfortní. Také multimediální systém lze ovládat pomocí otočného ovladače, podobně jako to umějí mazdy nebo BMW.
    Designéři interiéru se při návrhu středového tunelu řídili jednoduchým pravidlem: vzali všechny funkce a tlačítka prostě naskládali vedle sebe. Zorientovat se už tady zabere trochu času, jakmile si ale zapamatujeme polohu všech funkcí, je ovládání velmi komfortní. Také multimediální systém lze ovládat pomocí otočného ovladače, podobně jako to umějí mazdy nebo BMW.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Redaktor výšky 187 cm má dostatek místa na hlavu i na nohy, středový tunel je naprosto minimální a přijatelně se usadí i tři lidé vedle sebe.
    Redaktor výšky 187 cm má dostatek místa na hlavu i na nohy, středový tunel je naprosto minimální a přijatelně se usadí i tři lidé vedle sebe.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Karoserie typu SUV umožňuje nexu lépe zakomponovat velké nádrže na vodík, místo vzadu tak není výrazně omezeno.
    Karoserie typu SUV umožňuje nexu lépe zakomponovat velké nádrže na vodík, místo vzadu tak není výrazně omezeno.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Pohled pod kapotu se příliš neliší od spalovacích vozů. Pod plastovým krytem se ukrývá palivový článek o výkonu 95 kW a váze 89 kg. Klasická 12V baterie je umístěna v kufru a trakční akumulátor pod jeho podlahou.
    Pohled pod kapotu se příliš neliší od spalovacích vozů. Pod plastovým krytem se ukrývá palivový článek o výkonu 95 kW a váze 89 kg. Klasická 12V baterie je umístěna v kufru a trakční akumulátor pod jeho podlahou.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Kliky nexa se samy vysunou, když je poblíž klíček, a po rozjezdu se zase zasunou do dveří. Snížení aerodynamického odporu je minimální, zvýšení prémiového dojmu pořádné.
    Kliky nexa se samy vysunou, když je poblíž klíček, a po rozjezdu se zase zasunou do dveří. Snížení aerodynamického odporu je minimální, zvýšení prémiového dojmu pořádné.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Po zastavení nexo několik desítek vteřin vypouští za hlasitého hučení vodu z palivového článku, na parkovacím místě tak vždy zůstane loužička.
    Po zastavení nexo několik desítek vteřin vypouští za hlasitého hučení vodu z palivového článku, na parkovacím místě tak vždy zůstane loužička.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hrdlo nádrže se v nexu nachází na typickém místě na levém zadním blatníku a vypadá podobně jako na vozech poháněných plynem. Plaketa na dvířkách upozorňuje na životnost nádrží, která je výrobcem v EU omezena na dvacet let, po nichž je nutná výměna.
    Hrdlo nádrže se v nexu nachází na typickém místě na levém zadním blatníku a vypadá podobně jako na vozech poháněných plynem. Plaketa na dvířkách upozorňuje na životnost nádrží, která je výrobcem v EU omezena na dvacet let, po nichž je nutná výměna.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Automatické parkování zvládá nexo i bez přítomnosti řidiče v kabině. Stačí vystoupit a vůz sám zaparkuje. Při nutnosti výjezdu z příliš úzkého místa zase stačí tlačítkem na ovladači auto aktivovat a další klávesou vůz rozjet dozadu nebo dopředu.
    Automatické parkování zvládá nexo i bez přítomnosti řidiče v kabině. Stačí vystoupit a vůz sám zaparkuje. Při nutnosti výjezdu z příliš úzkého místa zase stačí tlačítkem na ovladači auto aktivovat a další klávesou vůz rozjet dozadu nebo dopředu.| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Hyundai Nexo
    Hyundai Nexo| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Niro působí normálněji, palubní deska má klasičtější rozložení a displej je plně integrován. Přehlednost je maximální a ani přes poloviční cenu si nemůžeme stěžovat na úroveň zpracování.
    Niro působí normálněji, palubní deska má klasičtější rozložení a displej je plně integrován. Přehlednost je maximální a ani přes poloviční cenu si nemůžeme stěžovat na úroveň zpracování.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Ovládání převodovky je lépe řešeno v niru, které má otočný ovladač. S tím se nám manipuluje snadno bez nutnosti se na něj i dívat. Tlačítkové řešení nexa nám nepřijde příliš ergonomické a vyžaduje více pozornosti.
    Ovládání převodovky je lépe řešeno v niru, které má otočný ovladač. S tím se nám manipuluje snadno bez nutnosti se na něj i dívat. Tlačítkové řešení nexa nám nepřijde příliš ergonomické a vyžaduje více pozornosti.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Niro využívá totožný software multimediálního systému jako hyundai. Je rychlý, přehledný a snadno se proklikáváme k požadovaným funkcím, jen nás irituje absence tlačítka Home na některých menu.
    Kia Niro využívá totožný software multimediálního systému jako hyundai. Je rychlý, přehledný a snadno se proklikáváme k požadovaným funkcím, jen nás irituje absence tlačítka Home na některých menu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Nabídka místa je zde tedy velmi podobná jako ve větším nexu.
    Nabídka místa je zde tedy velmi podobná jako ve větším nexu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Menší niro stojí na platformě vyvinuté pro hybridy a elektromobil, a má výhodu v jednodušším zakomponování plochého akumulátoru do podvozku.
    Menší niro stojí na platformě vyvinuté pro hybridy a elektromobil, a má výhodu v jednodušším zakomponování plochého akumulátoru do podvozku.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia e-Niro
    Kia e-Niro| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
Hyundai Nexo vs. Kia e-Niro
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Takovéto tvary interiéru jsou pro Hyundai nezvyklé. Dvouramenný volant s hranatým středem, dva displeje spojené dohromady společným krytím a jednoduché linie. Zpracování i materiály jsou na špičkové úrovni, i když zvolená barevná kombinace nepatří k nejpohlednějším.
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Multimediální systém nexa je stejný jako v jiných vozech Hyundaie, navíc jsou pouze funkce specifi cké pro vodíkový pohon, například statistika pročištěného vzduchu. Na displeji je možné zobrazit také tok energie, usnadňující pochopení funkce celého systému.
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Designéři interiéru se při návrhu středového tunelu řídili jednoduchým pravidlem: vzali všechny funkce a tlačítka prostě naskládali vedle sebe. Zorientovat se už tady zabere trochu času, jakmile si ale zapamatujeme polohu všech funkcí, je ovládání velmi komfortní. Také multimediální systém lze ovládat pomocí otočného ovladače, podobně jako to umějí mazdy nebo BMW.
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Redaktor výšky 187 cm má dostatek místa na hlavu i na nohy, středový tunel je naprosto minimální a přijatelně se usadí i tři lidé vedle sebe.
Karoserie typu SUV umožňuje nexu lépe zakomponovat velké nádrže na vodík, místo vzadu tak není výrazně omezeno.
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Pohled pod kapotu se příliš neliší od spalovacích vozů. Pod plastovým krytem se ukrývá palivový článek o výkonu 95 kW a váze 89 kg. Klasická 12V baterie je umístěna v kufru a trakční akumulátor pod jeho podlahou.
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Kliky nexa se samy vysunou, když je poblíž klíček, a po rozjezdu se zase zasunou do dveří. Snížení aerodynamického odporu je minimální, zvýšení prémiového dojmu pořádné.
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Po zastavení nexo několik desítek vteřin vypouští za hlasitého hučení vodu z palivového článku, na parkovacím místě tak vždy zůstane loužička.
Hrdlo nádrže se v nexu nachází na typickém místě na levém zadním blatníku a vypadá podobně jako na vozech poháněných plynem. Plaketa na dvířkách upozorňuje na životnost nádrží, která je výrobcem v EU omezena na dvacet let, po nichž je nutná výměna.
Automatické parkování zvládá nexo i bez přítomnosti řidiče v kabině. Stačí vystoupit a vůz sám zaparkuje. Při nutnosti výjezdu z příliš úzkého místa zase stačí tlačítkem na ovladači auto aktivovat a další klávesou vůz rozjet dozadu nebo dopředu.
Hyundai Nexo
Hyundai Nexo
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Niro působí normálněji, palubní deska má klasičtější rozložení a displej je plně integrován. Přehlednost je maximální a ani přes poloviční cenu si nemůžeme stěžovat na úroveň zpracování.
Ovládání převodovky je lépe řešeno v niru, které má otočný ovladač. S tím se nám manipuluje snadno bez nutnosti se na něj i dívat. Tlačítkové řešení nexa nám nepřijde příliš ergonomické a vyžaduje více pozornosti.
Kia e-Niro
Kia Niro využívá totožný software multimediálního systému jako hyundai. Je rychlý, přehledný a snadno se proklikáváme k požadovaným funkcím, jen nás irituje absence tlačítka Home na některých menu.
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Nabídka místa je zde tedy velmi podobná jako ve větším nexu.
Menší niro stojí na platformě vyvinuté pro hybridy a elektromobil, a má výhodu v jednodušším zakomponování plochého akumulátoru do podvozku.
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro
Kia e-Niro