Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG – Objem ničím nenahradíš
1
/
57
Prohlédnout znovu
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG – Objem ničím nenahradíš
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
V době vzniku třetí generace fabie nebyly tvrdé plasty ničím výjimečným, dnes už ale působí lacině a zastarale. Po funkční a ergonomické stránce je ale malá škodovka stále na úrovni, multimediální systém je přehledný a snadno se ovládá.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve fabii se lze posadit sportovně nízko a pořád je z ní dobře vidět. Místa je dostatek, někomu ovšem vadí ostrý roh středové konzoly. Sedadla jsou na malé auto komfortní i při delších cestách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia je malé auto ze staré školy, vzadu je tedy malá a kombi je natažené jen pomocí zadního převisu, z čehož těží kufr. Dospělý se sem vejde, velkou rezervu ale nemá. Posez je docela pohodlný.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zatímco první kusy krátké fabie třetí generace byly velmi měkké, aktuální Combi Tour má podvozek spíš tvrdší a neváhá si na výmolech bouchnout. V zatáčkách ale výborně sedí, s řidičem hezky komunikuje a na poměry malého rodinného vozu nabízí příjemné svezení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 860 215/45 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malé kombi je skvělá volba pro lidi cestující převážně ve dvou, ve více jen příležitostně, zato s hromadou zavazadel. To je typické pro české chalupáře nebo řemeslníky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Když jsme za auta vyskládali sadu testovacích kufrů, nikdy by nás nenapadlo, že je kombíková fabia spolkne jako malinu. Takové schopnosti už jiné malé auto nemá.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia může mít dokonce plnohodnotné náhradní kolo, přijde na 3000 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník fabie je samá praktická schránka a háček, skvělý je síťový program
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pro zlepšení aerodynamiky, potažmo snížení spotřeby dostala Fabia Combi na konci životního cyklu černé boční nástavce zadního spoileru
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Z interiéru kamiqu vyzařuje duch moderní doby, materiály jsou hodnotnější a výbava bohatší. Dopřát si můžete třeba digitální přístroje (10 900 Kč), listování v jejich menu i práce s centrálním tabletem je ale zdlouhavější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klasická koncepce řidičům nevadila, dokud nepoznali vyvýšený kapitánský můstek SUV. Rozdíl není dramatický, ale do kamiqu se pohodlněji nastupuje a rozhled je nepatrně lepší.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq těží z rekordního rozvoru a nabídkou prostoru pro zadní cestující zastíní většinu konkurence. Sedí se trochu níž s méně podepřenými stehny, zase se ale můžete rozvalovat dle libosti.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq jezdí na novější modulární platformě MQB A0, je komfortnější a ovládá se lehčeji. V zatáčkách ale není zdaleka tak mrštný, karoserie se víc naklání a hodně volné řízení postrádá zpětnou vazbu. Je to spíš pohodový turista.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850 P 205/55 R17
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq je typickým příkladem módního crossoveru, nebo-li SUV. Tváří se jako velké auto, ale zavazadlový prostor je krátký a nízký. Základní potřeby pokryje, ale neohromí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velká zavazadla musejí ležet v kamiqu na šířku, ve srovnání s fabií je menší také výška pod roletu. Tři střední kufry se nevešly.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq má dlouhý rozvor, ale krátký převis, aby nelezl do zelí karoqu. Krátký je tedy i kufr, velký loďák se do něj na rozdíl od fabie podélně nevejde.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dojezdová rezerva pro kamiq stojí 3900 Kč, do ní se vejde ještě nářadí
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii