Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 – Introvert/extrovert

1/87
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Moderní přístup kie nejde nutně proti tradiční ergonomii, nastavení vozu pomocí rychlého systému na displeji multimediálního systému je nakonec rychlejší než hledání v menu na přístrojovém štítu
    Moderní přístup kie nejde nutně proti tradiční ergonomii, nastavení vozu pomocí rychlého systému na displeji multimediálního systému je nakonec rychlejší než hledání v menu na přístrojovém štítu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Převodovka se ovládá otočným voličem a k samotnému fungování hydrodynamického měniče nemáme výhrady.
    Převodovka se ovládá otočným voličem a k samotnému fungování hydrodynamického měniče nemáme výhrady.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
    Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
    Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Trochu matoucí je také umístění ruční brzdy vlevo pod volantem.
    Trochu matoucí je také umístění ruční brzdy vlevo pod volantem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U obou vozů je možné si navolit třeba výhřev zadních sedaček. Ale zatímco u kie chybí pouze v základu, u toyoty je pouze v té nejvyšší výbavě.
    U obou vozů je možné si navolit třeba výhřev zadních sedaček. Ale zatímco u kie chybí pouze v základu, u toyoty je pouze v té nejvyšší výbavě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na prostornost kie má vliv také širší obložení dveří, které zasahuje mnohem výše do oblasti ramen. Platí to zejména vzadu. Pocitově je tak posezení o trochu stísněnější, neznamená to však, že by nás nějak omezovalo.
    Na prostornost kie má vliv také širší obložení dveří, které zasahuje mnohem výše do oblasti ramen. Platí to zejména vzadu. Pocitově je tak posezení o trochu stísněnější, neznamená to však, že by nás nějak omezovalo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
    Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
    Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia se mezi kuželkami dokáže proplést zdatně a elektronická stabilizace se nesnaží řidiči příliš odporovat, zaznamenáváme však sklony k nedotáčivosti
    Kia se mezi kuželkami dokáže proplést zdatně a elektronická stabilizace se nesnaží řidiči příliš odporovat, zaznamenáváme však sklony k nedotáčivosti| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ze všech elektrifikovaných variant má full-hybrid největší kufr, dle tabulky výrobce 587 litrů. Je však jasné, že k tomuto číslu si Korejci při měření pomohli každým možným záhybem, působí totiž podstatně menší.
    Ze všech elektrifikovaných variant má full-hybrid největší kufr, dle tabulky výrobce 587 litrů. Je však jasné, že k tomuto číslu si Korejci při měření pomohli každým možným záhybem, působí totiž podstatně menší.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • První hybrid pod kapotou sportage je velmi dobře vyladěný, má však vyšší spotřebu, než bychom očekávali.
    První hybrid pod kapotou sportage je velmi dobře vyladěný, má však vyšší spotřebu, než bychom očekávali.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept Evo3 x 235/55 R18
    Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept Evo3 x 235/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
    Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pracoviště řidiče je v toyotě vystaveno dle tradičních zvyklostí, což můžeme brát za výhodu. Pouze displej multimediálního systému působí, jako by jej dodělávali na poslední chvíli. Systém nahrazený už u novějších toyot podstatně modernějším softwarem dává najevo věk.
    Pracoviště řidiče je v toyotě vystaveno dle tradičních zvyklostí, což můžeme brát za výhodu. Pouze displej multimediálního systému působí, jako by jej dodělávali na poslední chvíli. Systém nahrazený už u novějších toyot podstatně modernějším softwarem dává najevo věk.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výhrady nemáme ani k práci převodovky CVT, ve srovnání s předchozími generacemi je rychlejší a dokáže se slušně poprat i se sportovnější jízdou.
    Výhrady nemáme ani k práci převodovky CVT, ve srovnání s předchozími generacemi je rychlejší a dokáže se slušně poprat i se sportovnější jízdou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
    Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední sedačky toyoty mají stejně jako u kie slušné boční vedení, příjemné rozměry a zůstávají pohodlné i při delším sezení.
    Přední sedačky toyoty mají stejně jako u kie slušné boční vedení, příjemné rozměry a zůstávají pohodlné i při delším sezení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu se dokáže usadit i třetí osoba uprostřed a nebude narážet hlavou do stropu.
    Vzadu se dokáže usadit i třetí osoba uprostřed a nebude narážet hlavou do stropu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
    Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hybridní toyota s pohonem všech kol je ve vyhýbacím manévru velmi dobře ovladatelná, elektronická stabilizace řidiči pomáhá dokončit manévr a auto nemá sklony k nedotáčivosti ani přetáčivosti
    Hybridní toyota s pohonem všech kol je ve vyhýbacím manévru velmi dobře ovladatelná, elektronická stabilizace řidiči pomáhá dokončit manévr a auto nemá sklony k nedotáčivosti ani přetáčivosti| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U toyoty je kufr rozhodně větší, ačkoliv tabulkový údaj 580 litrů za kií zaostává. Je příjemně vysoký, má pravidelný tvar, velký vstupní otvor a nízkou nakládací hranu.
    U toyoty je kufr rozhodně větší, ačkoliv tabulkový údaj 580 litrů za kií zaostává. Je příjemně vysoký, má pravidelný tvar, velký vstupní otvor a nízkou nakládací hranu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Má sice podstatně větší objem, ve spolupráci s dvěma výkonnějšími elektromotory ale čtvrtá generace systému Hybrid Synergy Drive umí být úspornější než kia.
    Má sice podstatně větší objem, ve spolupráci s dvěma výkonnějšími elektromotory ale čtvrtá generace systému Hybrid Synergy Drive umí být úspornější než kia.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV4 225/55 R19
    Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV4 225/55 R19| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
    Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4 vs. Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Moderní přístup kie nejde nutně proti tradiční ergonomii, nastavení vozu pomocí rychlého systému na displeji multimediálního systému je nakonec rychlejší než hledání v menu na přístrojovém štítu
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Převodovka se ovládá otočným voličem a k samotnému fungování hydrodynamického měniče nemáme výhrady.
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
Kia se snažila spojit moderní minimalismus s funkčností a ve spojeném panelu klimatizace a ovládání multimediálního systému se jí to docela povedlo. Zpočátku může být řidič chvíli zmatený, za chvíli si ale zvykne.
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Trochu matoucí je také umístění ruční brzdy vlevo pod volantem.
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
U obou vozů je možné si navolit třeba výhřev zadních sedaček. Ale zatímco u kie chybí pouze v základu, u toyoty je pouze v té nejvyšší výbavě.
Na prostornost kie má vliv také širší obložení dveří, které zasahuje mnohem výše do oblasti ramen. Platí to zejména vzadu. Pocitově je tak posezení o trochu stísněnější, neznamená to však, že by nás nějak omezovalo.
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
Na sedačkách má kia užitečné detaily, například velká ramínka na kabáty na záhlavníku nebo nabíjecí konektor USB zabudovaný přímo do opěrky
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia se mezi kuželkami dokáže proplést zdatně a elektronická stabilizace se nesnaží řidiči příliš odporovat, zaznamenáváme však sklony k nedotáčivosti
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Ze všech elektrifikovaných variant má full-hybrid největší kufr, dle tabulky výrobce 587 litrů. Je však jasné, že k tomuto číslu si Korejci při měření pomohli každým možným záhybem, působí totiž podstatně menší.
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
První hybrid pod kapotou sportage je velmi dobře vyladěný, má však vyšší spotřebu, než bychom očekávali.
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept Evo3 x 235/55 R18
Kia Sportage 1.6 T-GDI HEV 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Pracoviště řidiče je v toyotě vystaveno dle tradičních zvyklostí, což můžeme brát za výhodu. Pouze displej multimediálního systému působí, jako by jej dodělávali na poslední chvíli. Systém nahrazený už u novějších toyot podstatně modernějším softwarem dává najevo věk.
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Výhrady nemáme ani k práci převodovky CVT, ve srovnání s předchozími generacemi je rychlejší a dokáže se slušně poprat i se sportovnější jízdou.
Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
Přední sedačky toyoty mají stejně jako u kie slušné boční vedení, příjemné rozměry a zůstávají pohodlné i při delším sezení.
Vzadu se dokáže usadit i třetí osoba uprostřed a nebude narážet hlavou do stropu.
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Klimatizační panel RAV4 je klasika, kterou v jednoduchosti asi nejde nahradit, což vlastně platí i pro tlačítka na očekávaných místech
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Hybridní toyota s pohonem všech kol je ve vyhýbacím manévru velmi dobře ovladatelná, elektronická stabilizace řidiči pomáhá dokončit manévr a auto nemá sklony k nedotáčivosti ani přetáčivosti
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
U toyoty je kufr rozhodně větší, ačkoliv tabulkový údaj 580 litrů za kií zaostává. Je příjemně vysoký, má pravidelný tvar, velký vstupní otvor a nízkou nakládací hranu.
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Má sice podstatně větší objem, ve spolupráci s dvěma výkonnějšími elektromotory ale čtvrtá generace systému Hybrid Synergy Drive umí být úspornější než kia.
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV4 225/55 R19
Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4