Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8 – Jak nezapadnout do šedi

84/99
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai má moderní štít bez kapličky a jednoduchou grafiku, která se lehce mění jen s jízdními režimy. Je přehledná a snadno ovladatelná tlačítky na volantu, výhodou je také zobrazení z kamery na straně při zapnutém blinkru.
    Hyundai má moderní štít bez kapličky a jednoduchou grafiku, která se lehce mění jen s jízdními režimy. Je přehledná a snadno ovladatelná tlačítky na volantu, výhodou je také zobrazení z kamery na straně při zapnutém blinkru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V tucsonu proběhla značná mezigenerační proměna, pod moderními tvary se ale ukrývá tradiční ergonomie, na niž si rychle zvykne asi každý
    V tucsonu proběhla značná mezigenerační proměna, pod moderními tvary se ale ukrývá tradiční ergonomie, na niž si rychle zvykne asi každý| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai šel v tucsonu cestou tlačítkového voliče, což nám nepřijde jako optimální řešení, reakce tlačítek jsou občas pomalé
    Hyundai šel v tucsonu cestou tlačítkového voliče, což nám nepřijde jako optimální řešení, reakce tlačítek jsou občas pomalé| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální systém je jednoduchý a grafikou se inspiroval u mobilních telefonů. Spolehlivě funguje také propojení s mobilem včetně Android Auto.
    Multimediální systém je jednoduchý a grafikou se inspiroval u mobilních telefonů. Spolehlivě funguje také propojení s mobilem včetně Android Auto.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řešení tucsonu je tradičnější, i když už i zde se přešlo na dotykovou plošku s haptickou odezvou. Po hmatu jistě o kus horší, ale stále snadno použitelné.
    Řešení tucsonu je tradičnější, i když už i zde se přešlo na dotykovou plošku s haptickou odezvou. Po hmatu jistě o kus horší, ale stále snadno použitelné.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson patří k nejprostornějším vozům ve třídě, a to jak vepředu tak i vzadu. Dobré jsou i sedačky se slušným komfortem i bočním vedením.
    Hyundai Tucson patří k nejprostornějším vozům ve třídě, a to jak vepředu tak i vzadu. Dobré jsou i sedačky se slušným komfortem i bočním vedením.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V Hyundai stále zůstává spousta tlačítkového ovládání, většina asistentů se ale už i zde ovládá přes displej. Vlevo pod volantem zůstalo jen to nejnutnější.
    V Hyundai stále zůstává spousta tlačítkového ovládání, většina asistentů se ale už i zde ovládá přes displej. Vlevo pod volantem zůstalo jen to nejnutnější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 6 235/55 R18
    Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 6 235/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai při výpočtu objemu kufru počítá každou skulinu, v mild-hybridní verzi je ale kufr menší a méně hluboký.
    Hyundai při výpočtu objemu kufru počítá každou skulinu, v mild-hybridní verzi je ale kufr menší a méně hluboký.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod zdvojenou podlahou, kde mají jiné verze praktické přihrádky, si totiž vozí velkou trakční baterii.
    Pod zdvojenou podlahou, kde mají jiné verze praktické přihrádky, si totiž vozí velkou trakční baterii.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výpomoc Mild-hybridu je u čtyřválce minimální, znatelná spíše v měřících cyklech. Jezdí se s ním proto jako s normálním spalovacím motorem.
    Výpomoc Mild-hybridu je u čtyřválce minimální, znatelná spíše v měřících cyklech. Jezdí se s ním proto jako s normálním spalovacím motorem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tucson na běžných 18“ kolech je příjemnější než na nízkoprofilových kolech, stále nám ale přijde tvrdší než by měl.
    Tucson na běžných 18“ kolech je příjemnější než na nízkoprofilových kolech, stále nám ale přijde tvrdší než by měl.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Oba vozy mají originálně a nepřehlédnutelně řešené přední světlomety.
    Oba vozy mají originálně a nepřehlédnutelně řešené přední světlomety.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
    Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový štít peugeotu umí více druhů zobrazení, v některých detailech je však matoucí – například obrácený otáčkoměr. Také se nám příliš nelíbí nutnost vyvolávat spotřebu tlačítkem na pravé páčce, v některých režimech totiž ani nejde zobrazit.
    Digitální přístrojový štít peugeotu umí více druhů zobrazení, v některých detailech je však matoucí – například obrácený otáčkoměr. Také se nám příliš nelíbí nutnost vyvolávat spotřebu tlačítkem na pravé páčce, v některých režimech totiž ani nejde zobrazit.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Už na první pohled je interiér peugeotu nezvyklý, mnohým bude dělat problém se za malý volant pohodlně usadit tak, aby jim nezakrýval přístrojový štít. Po stránce zpracování ale není na co si stěžovat.
    Už na první pohled je interiér peugeotu nezvyklý, mnohým bude dělat problém se za malý volant pohodlně usadit tak, aby jim nezakrýval přístrojový štít. Po stránce zpracování ale není na co si stěžovat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volič automatu v peugeotu má tvar leteckého kniplu, je zde i možnost manuální změny stupňů pádly pod volantem
    Volič automatu v peugeotu má tvar leteckého kniplu, je zde i možnost manuální změny stupňů pádly pod volantem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ovládání klimatizace je v 3008 řešeno pouze přes displej a úplně nám nevyhovuje.
    Ovládání klimatizace je v 3008 řešeno pouze přes displej a úplně nám nevyhovuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Do klimatizačního menu se dá dostat rychle klávesou pod displejem, kde je také tlačítko pro okamžité vypnutí.
    Do klimatizačního menu se dá dostat rychle klávesou pod displejem, kde je také tlačítko pro okamžité vypnutí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot v místě z Hyundai zaostává, ne však příliš výrazně, na hlavu je zde místa dokonce více. Komfortní sedačky s dobrým bočním vedením nám vyhovují ještě o trochu více.
    Peugeot v místě z Hyundai zaostává, ne však příliš výrazně, na hlavu je zde místa dokonce více. Komfortní sedačky s dobrým bočním vedením nám vyhovují ještě o trochu více.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot se už displejům oddal naplno, řešit se přes ně musí téměř vše. Vypínání otravných funkcí před každou jízdou je zde proto zdlouhavější.
    Peugeot se už displejům oddal naplno, řešit se přes ně musí téměř vše. Vypínání otravných funkcí před každou jízdou je zde proto zdlouhavější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 225/55 R18
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 225/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod samotným dnem se ukrývá dojezdová rezerva.
    Pod samotným dnem se ukrývá dojezdová rezerva.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv je kufr Peugeotu papírově menší, je hlubší a pravidelně tvarovaný. Také má dvojité dno, díky kterému se vyrovná plocha po složení sedaček.
    Ačkoliv je kufr Peugeotu papírově menší, je hlubší a pravidelně tvarovaný. Také má dvojité dno, díky kterému se vyrovná plocha po složení sedaček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot obouvá podobné pneu a podvozek je příjemně komfortní.
    Peugeot obouvá podobné pneu a podvozek je příjemně komfortní.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
    Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC vs. Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Hyundai má moderní štít bez kapličky a jednoduchou grafiku, která se lehce mění jen s jízdními režimy. Je přehledná a snadno ovladatelná tlačítky na volantu, výhodou je také zobrazení z kamery na straně při zapnutém blinkru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
V tucsonu proběhla značná mezigenerační proměna, pod moderními tvary se ale ukrývá tradiční ergonomie, na niž si rychle zvykne asi každý
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai šel v tucsonu cestou tlačítkového voliče, což nám nepřijde jako optimální řešení, reakce tlačítek jsou občas pomalé
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Multimediální systém je jednoduchý a grafikou se inspiroval u mobilních telefonů. Spolehlivě funguje také propojení s mobilem včetně Android Auto.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Řešení tucsonu je tradičnější, i když už i zde se přešlo na dotykovou plošku s haptickou odezvou. Po hmatu jistě o kus horší, ale stále snadno použitelné.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson patří k nejprostornějším vozům ve třídě, a to jak vepředu tak i vzadu. Dobré jsou i sedačky se slušným komfortem i bočním vedením.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
V Hyundai stále zůstává spousta tlačítkového ovládání, většina asistentů se ale už i zde ovládá přes displej. Vlevo pod volantem zůstalo jen to nejnutnější.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Pneumatiky v testu: Continental EcoContact 6 235/55 R18
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai při výpočtu objemu kufru počítá každou skulinu, v mild-hybridní verzi je ale kufr menší a méně hluboký.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Pod zdvojenou podlahou, kde mají jiné verze praktické přihrádky, si totiž vozí velkou trakční baterii.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Výpomoc Mild-hybridu je u čtyřválce minimální, znatelná spíše v měřících cyklech. Jezdí se s ním proto jako s normálním spalovacím motorem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Tucson na běžných 18“ kolech je příjemnější než na nízkoprofilových kolech, stále nám ale přijde tvrdší než by měl.
Oba vozy mají originálně a nepřehlédnutelně řešené přední světlomety.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV EDC
Digitální přístrojový štít peugeotu umí více druhů zobrazení, v některých detailech je však matoucí – například obrácený otáčkoměr. Také se nám příliš nelíbí nutnost vyvolávat spotřebu tlačítkem na pravé páčce, v některých režimech totiž ani nejde zobrazit.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Už na první pohled je interiér peugeotu nezvyklý, mnohým bude dělat problém se za malý volant pohodlně usadit tak, aby jim nezakrýval přístrojový štít. Po stránce zpracování ale není na co si stěžovat.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Volič automatu v peugeotu má tvar leteckého kniplu, je zde i možnost manuální změny stupňů pádly pod volantem
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Ovládání klimatizace je v 3008 řešeno pouze přes displej a úplně nám nevyhovuje.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Do klimatizačního menu se dá dostat rychle klávesou pod displejem, kde je také tlačítko pro okamžité vypnutí.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot v místě z Hyundai zaostává, ne však příliš výrazně, na hlavu je zde místa dokonce více. Komfortní sedačky s dobrým bočním vedením nám vyhovují ještě o trochu více.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot se už displejům oddal naplno, řešit se přes ně musí téměř vše. Vypínání otravných funkcí před každou jízdou je zde proto zdlouhavější.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 225/55 R18
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Pod samotným dnem se ukrývá dojezdová rezerva.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Ačkoliv je kufr Peugeotu papírově menší, je hlubší a pravidelně tvarovaný. Také má dvojité dno, díky kterému se vyrovná plocha po složení sedaček.
Peugeot obouvá podobné pneu a podvozek je příjemně komfortní.
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8
Peugeot 3008 1.2 PureTech EAT8