MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG – Velká čínská výzva!

1/99
Zavřít
  • Přestože jde o konkurenty, MG díky vysoké stavbě karoserie působí dojmem o kategorii většího vozu
    Přestože jde o konkurenty, MG díky vysoké stavbě karoserie působí dojmem o kategorii většího vozu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG spojuje tradici s modernou. Přístrojový panel kombinuje variabilní displej s neměnnými ukazateli rychlosti a otáček po stranách. Systém vzhledově nijak výrazně neohromí, je ale přehlednější než v kamiqu.
    MG spojuje tradici s modernou. Přístrojový panel kombinuje variabilní displej s neměnnými ukazateli rychlosti a otáček po stranách. Systém vzhledově nijak výrazně neohromí, je ale přehlednější než v kamiqu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Šestistupňový automat MG se snaží zamaskovat malý točivý moment motoru častým podřazováním na pětku i při dálničních rychlostech. Tím roste spotřeba.
    Šestistupňový automat MG se snaží zamaskovat malý točivý moment motoru častým podřazováním na pětku i při dálničních rychlostech. Tím roste spotřeba.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Infotainment MG je pomalý, disponuje však praktickou klaviaturou pro rychlé funkce.
    Infotainment MG je pomalý, disponuje však praktickou klaviaturou pro rychlé funkce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • ZS má všechny funkce klimatizace dostupné až na displeji multimédií, ty základní – intenzita foukání a teplota vzduchu – jsou k dispozici i na tlačítkách. Klimatizace je však jen manuální.
    ZS má všechny funkce klimatizace dostupné až na displeji multimédií, ty základní – intenzita foukání a teplota vzduchu – jsou k dispozici i na tlačítkách. Klimatizace je však jen manuální.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Křesla jsou sice pohodlná i na delších vzdálenostech, ale prakticky bez boční opory.
    Křesla jsou sice pohodlná i na delších vzdálenostech, ale prakticky bez boční opory.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vpředu je situace opačná než ve škodě.
    Vpředu je situace opačná než ve škodě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V MG se sedí výrazně vzpřímeněji, což dorovnává menší rozvor náprav. V podélné prostornosti zadních pasažérů lehce zaostává za kamiqem, nenabízí ani zadní loketní opěrku.
    V MG se sedí výrazně vzpřímeněji, což dorovnává menší rozvor náprav. V podélné prostornosti zadních pasažérů lehce zaostává za kamiqem, nenabízí ani zadní loketní opěrku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Inženýři z MG si řekli, že zadním pasažérům bude stačit USB-A a odkládací prostor, vzduchu mají za okny dost
    Inženýři z MG si řekli, že zadním pasažérům bude stačit USB-A a odkládací prostor, vzduchu mají za okny dost| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Navzdory lehce širším pneumatikám je MG ZS mezi kužely trochu neobratné, jeho stabilizace výrazně zasahuje řidiči do manévru
    Navzdory lehce širším pneumatikám je MG ZS mezi kužely trochu neobratné, jeho stabilizace výrazně zasahuje řidiči do manévru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 ST 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 ST 215/55 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr MG má papírově větší objem (448 litrů), ve využitelnosti mu ale brání výrazné vykrojení zadních podběhů.
    Kufr MG má papírově větší objem (448 litrů), ve využitelnosti mu ale brání výrazné vykrojení zadních podběhů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podlaha je v podstatě také dvojitá, spodní polovina ale obsahuje pouze vybrání na rezervu a polystyrenový box pro lepící sadu. Spodní podlážka zde chybí.
    Podlaha je v podstatě také dvojitá, spodní polovina ale obsahuje pouze vybrání na rezervu a polystyrenový box pro lepící sadu. Spodní podlážka zde chybí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V ZS pracoval litrový přeplňovaný tříválec s 82 kW a 160 newtonmetry, který na TSI ztrácí výkonem i spotřebou
    V ZS pracoval litrový přeplňovaný tříválec s 82 kW a 160 newtonmetry, který na TSI ztrácí výkonem i spotřebou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.
    Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG nabízí již v standardu světlomety s technologií Bi-LED. Svítí výborně, i v nejvyšší specifi kaci ale jejich sklon nastavujete manuálně. Ruční je také přepínání dálkového režimu.
    MG nabízí již v standardu světlomety s technologií Bi-LED. Svítí výborně, i v nejvyšší specifi kaci ale jejich sklon nastavujete manuálně. Ruční je také přepínání dálkového režimu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.0 TGI 6AT
    MG ZS 1.0 TGI 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný kamiq je vybaven digitálním přístrojovým panelem o úhlopříčce 10,25“, známým z jiných koncernových vozů. Nabízí více možností konfi gurace – některé přehledné, jiné už méně. Ovládání neobvyklými tlačítky a válečky na volantu by mohlo být intuitivnější.
    Testovaný kamiq je vybaven digitálním přístrojovým panelem o úhlopříčce 10,25“, známým z jiných koncernových vozů. Nabízí více možností konfi gurace – některé přehledné, jiné už méně. Ovládání neobvyklými tlačítky a válečky na volantu by mohlo být intuitivnější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Převodovkou kamiqu je známé sedmistupňové DSG. Motor často podtáčí, ale řadí logičtěji a mnohem rychleji než automat v ZS.
    Převodovkou kamiqu je známé sedmistupňové DSG. Motor často podtáčí, ale řadí logičtěji a mnohem rychleji než automat v ZS.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kamiq poskytuje klasický panel klimatizace, což mu v našich očích uděluje náskok před MG. Intenzitu foukání mimo automatický režim ale nastavíte stejně jen na infotainmentu.
    Kamiq poskytuje klasický panel klimatizace, což mu v našich očích uděluje náskok před MG. Intenzitu foukání mimo automatický režim ale nastavíte stejně jen na infotainmentu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný kamiq nabízel ventilaci a nabíjení přes USB-C i pro zadní pasažéry
    Testovaný kamiq nabízel ventilaci a nabíjení přes USB-C i pro zadní pasažéry| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední sedačky kamiqu disponují výrazným bočným vedením a integrovanou, tudíž nenastavitelnou opěrkou hlavy.
    Přední sedačky kamiqu disponují výrazným bočným vedením a integrovanou, tudíž nenastavitelnou opěrkou hlavy.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Prostornost obou vozů je ve výsledku podobná, onoho výsledku ale každý vůz dosahuje jinak. Kamiq nabízí více podélného místa díky většímu rozvoru náprav, pro hlavu zhruba stejně jako MG.
    Prostornost obou vozů je ve výsledku podobná, onoho výsledku ale každý vůz dosahuje jinak. Kamiq nabízí více podélného místa díky většímu rozvoru náprav, pro hlavu zhruba stejně jako MG.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kamiq se mezi kužely pohybuje s mnohem větší jistotou než MG, také jeho stabilizace zasahuje do manévru mnohem jemněji
    Kamiq se mezi kužely pohybuje s mnohem větší jistotou než MG, také jeho stabilizace zasahuje do manévru mnohem jemněji| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850 P 205/55 R17
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850 P 205/55 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr kamiqu je lépe využitelný zejména díky šířce, ale také zásluhou přítomnosti dvojité podlahy a síťového programu. Objemem ale ztrácí na MG 48 litrů.
    Kufr kamiqu je lépe využitelný zejména díky šířce, ale také zásluhou přítomnosti dvojité podlahy a síťového programu. Objemem ale ztrácí na MG 48 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kamiq má ve standardu sadu na opravu pneumatiky, za příplatek (3900 Kč) můžete mít dojezdovou rezervu.
    Kamiq má ve standardu sadu na opravu pneumatiky, za příplatek (3900 Kč) můžete mít dojezdovou rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tříválec kamiqu má 81 kW a 200 Nm, a dokonce umí pracovat v Millerově cyklu. Škoda jen agresivního start-stopu, který při brzdění vypíná motor ještě za jízdy.
    Tříválec kamiqu má 81 kW a 200 Nm, a dokonce umí pracovat v Millerově cyklu. Škoda jen agresivního start-stopu, který při brzdění vypíná motor ještě za jízdy.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Také kamiq svítí technologií LED již ve standardní výbavě. Na rozdíl od MG ale umí i automaticky přepínat mezi dálkovými a potkávacími světlomety nebo udržovat sklon refl ektorů.
    Také kamiq svítí technologií LED již ve standardní výbavě. Na rozdíl od MG ale umí i automaticky přepínat mezi dálkovými a potkávacími světlomety nebo udržovat sklon refl ektorů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
    Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.
    Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přestože jde o konkurenty, MG díky vysoké stavbě karoserie působí dojmem o kategorii většího vozu
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
MG ZS 1.0 TGI 6AT vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG spojuje tradici s modernou. Přístrojový panel kombinuje variabilní displej s neměnnými ukazateli rychlosti a otáček po stranách. Systém vzhledově nijak výrazně neohromí, je ale přehlednější než v kamiqu.
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Šestistupňový automat MG se snaží zamaskovat malý točivý moment motoru častým podřazováním na pětku i při dálničních rychlostech. Tím roste spotřeba.
Infotainment MG je pomalý, disponuje však praktickou klaviaturou pro rychlé funkce.
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
ZS má všechny funkce klimatizace dostupné až na displeji multimédií, ty základní – intenzita foukání a teplota vzduchu – jsou k dispozici i na tlačítkách. Klimatizace je však jen manuální.
Křesla jsou sice pohodlná i na delších vzdálenostech, ale prakticky bez boční opory.
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Vpředu je situace opačná než ve škodě.
V MG se sedí výrazně vzpřímeněji, což dorovnává menší rozvor náprav. V podélné prostornosti zadních pasažérů lehce zaostává za kamiqem, nenabízí ani zadní loketní opěrku.
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Inženýři z MG si řekli, že zadním pasažérům bude stačit USB-A a odkládací prostor, vzduchu mají za okny dost
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Navzdory lehce širším pneumatikám je MG ZS mezi kužely trochu neobratné, jeho stabilizace výrazně zasahuje řidiči do manévru
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 ST 215/55 R17
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Kufr MG má papírově větší objem (448 litrů), ve využitelnosti mu ale brání výrazné vykrojení zadních podběhů.
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Podlaha je v podstatě také dvojitá, spodní polovina ale obsahuje pouze vybrání na rezervu a polystyrenový box pro lepící sadu. Spodní podlážka zde chybí.
V ZS pracoval litrový přeplňovaný tříválec s 82 kW a 160 newtonmetry, který na TSI ztrácí výkonem i spotřebou
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG nabízí již v standardu světlomety s technologií Bi-LED. Svítí výborně, i v nejvyšší specifi kaci ale jejich sklon nastavujete manuálně. Ruční je také přepínání dálkového režimu.
MG ZS 1.0 TGI 6AT
MG ZS 1.0 TGI 6AT
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Testovaný kamiq je vybaven digitálním přístrojovým panelem o úhlopříčce 10,25“, známým z jiných koncernových vozů. Nabízí více možností konfi gurace – některé přehledné, jiné už méně. Ovládání neobvyklými tlačítky a válečky na volantu by mohlo být intuitivnější.
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Převodovkou kamiqu je známé sedmistupňové DSG. Motor často podtáčí, ale řadí logičtěji a mnohem rychleji než automat v ZS.
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Kamiq poskytuje klasický panel klimatizace, což mu v našich očích uděluje náskok před MG. Intenzitu foukání mimo automatický režim ale nastavíte stejně jen na infotainmentu.
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Testovaný kamiq nabízel ventilaci a nabíjení přes USB-C i pro zadní pasažéry
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Přední sedačky kamiqu disponují výrazným bočným vedením a integrovanou, tudíž nenastavitelnou opěrkou hlavy.
Prostornost obou vozů je ve výsledku podobná, onoho výsledku ale každý vůz dosahuje jinak. Kamiq nabízí více podélného místa díky většímu rozvoru náprav, pro hlavu zhruba stejně jako MG.
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Kamiq se mezi kužely pohybuje s mnohem větší jistotou než MG, také jeho stabilizace zasahuje do manévru mnohem jemněji
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850 P 205/55 R17
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Kufr kamiqu je lépe využitelný zejména díky šířce, ale také zásluhou přítomnosti dvojité podlahy a síťového programu. Objemem ale ztrácí na MG 48 litrů.
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Kamiq má ve standardu sadu na opravu pneumatiky, za příplatek (3900 Kč) můžete mít dojezdovou rezervu.
Tříválec kamiqu má 81 kW a 200 Nm, a dokonce umí pracovat v Millerově cyklu. Škoda jen agresivního start-stopu, který při brzdění vypíná motor ještě za jízdy.
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Také kamiq svítí technologií LED již ve standardní výbavě. Na rozdíl od MG ale umí i automaticky přepínat mezi dálkovými a potkávacími světlomety nebo udržovat sklon refl ektorů.
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
Vozy stály na 17“ kolech s dvoubarevným designem. Škoda měla na příplatkové ráfky dostupné k výbavě Monte Carlo, disky MG jsou dodávané sériově.