Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Hybridy v malém provedení

1/79
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový štít s 10“ displejem je v paketu Full Screen za příplatek 16 000 Kč.
    Digitální přístrojový štít s 10“ displejem je v paketu Full Screen za příplatek 16 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čisté, uspořádané tvary palubní desky renaultu jsou elegantní. Zpracování a kvalita použitých materiálů mají vysokou úroveň.
    Čisté, uspořádané tvary palubní desky renaultu jsou elegantní. Zpracování a kvalita použitých materiálů mají vysokou úroveň.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Speciální automatická (robotizovaná) převodovka má dvě rychlosti pro elektromotor a čtyři pro spalovací agregát.
    Speciální automatická (robotizovaná) převodovka má dvě rychlosti pro elektromotor a čtyři pro spalovací agregát.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
    U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Automatickou klimatizaci lze jednoduše nastavovat díky mechanickým ovladačům
    Automatickou klimatizaci lze jednoduše nastavovat díky mechanickým ovladačům| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tlačítkem na palubce lze vyvolat čistě elektrickou jízdu.
    Tlačítkem na palubce lze vyvolat čistě elektrickou jízdu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řidič sedí níže a má sportovnější pozici za volantem. Přední sedadla mají příjemné tvarování, velikost i tuhost.
    Řidič sedí níže a má sportovnější pozici za volantem. Přední sedadla mají příjemné tvarování, velikost i tuhost.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Clio je celkově delší a využít může i větší rozvor náprav. I proto má kabinu v podélném směru o něco prostornější a cestující vzadu má o centimetr více volného místa před koleny. Jenže interiér je užší a ani s místem nad hlavami to není ideální.
    Clio je celkově delší a využít může i větší rozvor náprav. I proto má kabinu v podélném směru o něco prostornější a cestující vzadu má o centimetr více volného místa před koleny. Jenže interiér je užší a ani s místem nad hlavami to není ideální.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.
    Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky
    Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podvozek renaultu dobře kombinuje jistotu v zatáčkách a komfort. Velmi hbitě a jistě se proplete mezi kužely a tlumiče slušně fi ltrují nerovnosti.
    Podvozek renaultu dobře kombinuje jistotu v zatáčkách a komfort. Velmi hbitě a jistě se proplete mezi kužely a tlumiče slušně fi ltrují nerovnosti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Se zástavbou hybridního systému se výrazně zmenšil kufr clia. Běžné motorizace nabídnou 391 litrů, hybrid se sadou na opravu pneumatik jen 299 litrů.
    Se zástavbou hybridního systému se výrazně zmenšil kufr clia. Běžné motorizace nabídnou 391 litrů, hybrid se sadou na opravu pneumatik jen 299 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.
    Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hybridní systém renaultu má maximální výkon 105 kW, což je znát na dynamice i pružném zrychlení. Spotřeba je ale vyšší než u toyoty.
    Hybridní systém renaultu má maximální výkon 105 kW, což je znát na dynamice i pružném zrychlení. Spotřeba je ale vyšší než u toyoty.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P 205/45 R17
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P 205/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
    Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Specialitou je „dvouoké“ uspořádání digitálního přístrojového panelu, součást paketu Style.
    Specialitou je „dvouoké“ uspořádání digitálního přístrojového panelu, součást paketu Style.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tvarování palubní desky toyoty je divočejší, ale ani jí nechybí dostatek půvabu či kvality.
    Tvarování palubní desky toyoty je divočejší, ale ani jí nechybí dostatek půvabu či kvality.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Intuitivní mechanické ovládání dvouzónové klimatizace – pro hybrid standardní – má i yaris
    Intuitivní mechanické ovládání dvouzónové klimatizace – pro hybrid standardní – má i yaris| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafi kou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
    U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafi kou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
    U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Také v jeho případě lze tlačítkem vyvolat čistě elektrickou jízdu. Proti renaultu ale ztrácí v dynamice a ve vyšších otáčkách je hlučnější.
    Také v jeho případě lze tlačítkem vyvolat čistě elektrickou jízdu. Proti renaultu ale ztrácí v dynamice a ve vyšších otáčkách je hlučnější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přestože je yaris rozměrově menší než clio, uvnitř nám připadá vzdušnější. V podélném směru je jeho kabina jen o kousek kratší, ale boduje hlavně šířkou.
    Přestože je yaris rozměrově menší než clio, uvnitř nám připadá vzdušnější. V podélném směru je jeho kabina jen o kousek kratší, ale boduje hlavně šířkou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní sedáky jsou ukotveny výše nad podlahou a lépe podepírají stehna cestujících. Přitom jim nad hlavami zůstává stejně volných centimetrů jako v renaultu. I pro toyotu platí, že má kvalitní přední sedadla.
    Zadní sedáky jsou ukotveny výše nad podlahou a lépe podepírají stehna cestujících. Přitom jim nad hlavami zůstává stejně volných centimetrů jako v renaultu. I pro toyotu platí, že má kvalitní přední sedadla.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky
    Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota při vyhýbacím manévru předvádí rychlé reakce na natočení volantu a jede přesně tam, kam jí přikážete. V komfortu ale není tak důsledná.
    Toyota při vyhýbacím manévru předvádí rychlé reakce na natočení volantu a jede přesně tam, kam jí přikážete. V komfortu ale není tak důsledná.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozdíl v objemu zavazadelníku hybridního yarisu a verze jen se spalovacím motorem není žádný, protože se baterie schovává pod zadními sedadly – má tam i výdech. Vždy má 286 litrů, což není moc, ale více nám vadí kvalita zpracování a materiálů.
    Rozdíl v objemu zavazadelníku hybridního yarisu a verze jen se spalovacím motorem není žádný, protože se baterie schovává pod zadními sedadly – má tam i výdech. Vždy má 286 litrů, což není moc, ale více nám vadí kvalita zpracování a materiálů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rezerva je od výbavy Comfort standardem.
    Rezerva je od výbavy Comfort standardem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Systémový výkon japonského hybridu dosahuje 85 kW a je tradičně spojen s bezstupňovou planetovou převodovkou e-CVT. Jeho největší předností je úsporný provoz zejména ve městě.
    Systémový výkon japonského hybridu dosahuje 85 kW a je tradičně spojen s bezstupňovou planetovou převodovkou e-CVT. Jeho největší předností je úsporný provoz zejména ve městě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Falken Eurowinter HS02 205/45 R17
    Pneumatiky v testu: Falken Eurowinter HS02 205/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Digitální přístrojový štít s 10“ displejem je v paketu Full Screen za příplatek 16 000 Kč.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Čisté, uspořádané tvary palubní desky renaultu jsou elegantní. Zpracování a kvalita použitých materiálů mají vysokou úroveň.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Speciální automatická (robotizovaná) převodovka má dvě rychlosti pro elektromotor a čtyři pro spalovací agregát.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Automatickou klimatizaci lze jednoduše nastavovat díky mechanickým ovladačům
Tlačítkem na palubce lze vyvolat čistě elektrickou jízdu.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Řidič sedí níže a má sportovnější pozici za volantem. Přední sedadla mají příjemné tvarování, velikost i tuhost.
Clio je celkově delší a využít může i větší rozvor náprav. I proto má kabinu v podélném směru o něco prostornější a cestující vzadu má o centimetr více volného místa před koleny. Jenže interiér je užší a ani s místem nad hlavami to není ideální.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.
Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Podvozek renaultu dobře kombinuje jistotu v zatáčkách a komfort. Velmi hbitě a jistě se proplete mezi kužely a tlumiče slušně fi ltrují nerovnosti.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Se zástavbou hybridního systému se výrazně zmenšil kufr clia. Běžné motorizace nabídnou 391 litrů, hybrid se sadou na opravu pneumatik jen 299 litrů.
Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Hybridní systém renaultu má maximální výkon 105 kW, což je znát na dynamice i pružném zrychlení. Spotřeba je ale vyšší než u toyoty.
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P 205/45 R17
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
Specialitou je „dvouoké“ uspořádání digitálního přístrojového panelu, součást paketu Style.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Tvarování palubní desky toyoty je divočejší, ale ani jí nechybí dostatek půvabu či kvality.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Intuitivní mechanické ovládání dvouzónové klimatizace – pro hybrid standardní – má i yaris
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafi kou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Také v jeho případě lze tlačítkem vyvolat čistě elektrickou jízdu. Proti renaultu ale ztrácí v dynamice a ve vyšších otáčkách je hlučnější.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Přestože je yaris rozměrově menší než clio, uvnitř nám připadá vzdušnější. V podélném směru je jeho kabina jen o kousek kratší, ale boduje hlavně šířkou.
Zadní sedáky jsou ukotveny výše nad podlahou a lépe podepírají stehna cestujících. Přitom jim nad hlavami zůstává stejně volných centimetrů jako v renaultu. I pro toyotu platí, že má kvalitní přední sedadla.
Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota při vyhýbacím manévru předvádí rychlé reakce na natočení volantu a jede přesně tam, kam jí přikážete. V komfortu ale není tak důsledná.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Rozdíl v objemu zavazadelníku hybridního yarisu a verze jen se spalovacím motorem není žádný, protože se baterie schovává pod zadními sedadly – má tam i výdech. Vždy má 286 litrů, což není moc, ale více nám vadí kvalita zpracování a materiálů.
Rezerva je od výbavy Comfort standardem.
Systémový výkon japonského hybridu dosahuje 85 kW a je tradičně spojen s bezstupňovou planetovou převodovkou e-CVT. Jeho největší předností je úsporný provoz zejména ve městě.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Pneumatiky v testu: Falken Eurowinter HS02 205/45 R17
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT