Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 – Vzdálení příbuzní

43/86
Zavřít
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska compassu je navržena konzervativněji než u peugeotu, profituje z toho prostor pro nohy sedících vpředu
    Palubní deska compassu je navržena konzervativněji než u peugeotu, profituje z toho prostor pro nohy sedících vpředu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Převodovka je zajímavým technologickým počinem, shazují ji ale nepříliš plynulé přechody mezi elektrickým a spalovacím motorem. Velká páka dnes navíc působí trochu nesofi stikovaně.
    Převodovka je zajímavým technologickým počinem, shazují ji ale nepříliš plynulé přechody mezi elektrickým a spalovacím motorem. Velká páka dnes navíc působí trochu nesofi stikovaně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Velká mechanická páka voliče převodovky v jeepu zabírá dost místa, příjemným detailem je indukční nabíječka telefonu
    Velká mechanická páka voliče převodovky v jeepu zabírá dost místa, příjemným detailem je indukční nabíječka telefonu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Systém UConnect 10.1 v jeepu je rychlejší a hezčí než ten v peugeotu, stále ale máme pár výtek k jeho přehlednosti
    Systém UConnect 10.1 v jeepu je rychlejší a hezčí než ten v peugeotu, stále ale máme pár výtek k jeho přehlednosti| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass v podélném směru nabízí jen o trochu méně místa než peugeot. I
    Jeep Compass v podélném směru nabízí jen o trochu méně místa než peugeot. I| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Interiér se světlým čalouněním stropnice působí vzdušněji, ačkoliv má díky prosklené střeše ve skutečnosti menší rezervu pro hlavy zadních pasažérů.
    Interiér se světlým čalouněním stropnice působí vzdušněji, ačkoliv má díky prosklené střeše ve skutečnosti menší rezervu pro hlavy zadních pasažérů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mezi kužely nás compass opravdu překvapil, a dokonce i trochu pobavil. Do prvního oblouku se z chuti vrhne téměř bez zásahu stabilizačního systému, následně brzdí až po zhoupnutí na opačnou stranu.
    Mezi kužely nás compass opravdu překvapil, a dokonce i trochu pobavil. Do prvního oblouku se z chuti vrhne téměř bez zásahu stabilizačního systému, následně brzdí až po zhoupnutí na opačnou stranu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Pirelli Winter Scorpion 2 235/45 R19
    Pneumatiky v testu: Pirelli Winter Scorpion 2 235/45 R19| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník compassu ztrácí zejména do šířky, která činí pouze 96 cm, výškou a délkou se řadí k průměru. Má dvojitou podlahu, na fotografii ve spodní poloze. V horní dokáže po sklopení zadních opěradel vytvořit rovinu.
    Zavazadelník compassu ztrácí zejména do šířky, která činí pouze 96 cm, výškou a délkou se řadí k průměru. Má dvojitou podlahu, na fotografii ve spodní poloze. V horní dokáže po sklopení zadních opěradel vytvořit rovinu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motorizace 1.5 Turbo GSE e-Hybrid dává 96 kW a 240 Nm, pojí se se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou 7HDT300 původem od rakouské Magny
    Motorizace 1.5 Turbo GSE e-Hybrid dává 96 kW a 240 Nm, pojí se se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou 7HDT300 původem od rakouské Magny| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
    Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeep svými světlomety moc nedává vědět, o koho jde. Již v základu ale nabízí světlomety LED, které jsou ve vyšší specifi kaci Summit projektorové.
    Jeep svými světlomety moc nedává vědět, o koho jde. Již v základu ale nabízí světlomety LED, které jsou ve vyšší specifi kaci Summit projektorové.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný compass stál na 19“ kolech s pneumatikami 235/45, která jsou standardem v rámci specifikace Summit
    Testovaný compass stál na 19“ kolech s pneumatikami 235/45, která jsou standardem v rámci specifikace Summit| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 používá uspořádání s vyvýšeným digitálním přístrojovým panelem, grafi cky už ale jeho prostředí zaostává
    Peugeot 3008 používá uspořádání s vyvýšeným digitálním přístrojovým panelem, grafi cky už ale jeho prostředí zaostává| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V testovaném peugeotu bychom přihrádku pro nabíjení chytrého telefonu hledali marně, volič převodovky je mnohem menší
    V testovaném peugeotu bychom přihrádku pro nabíjení chytrého telefonu hledali marně, volič převodovky je mnohem menší| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Převodovka francouzského vozu pochází od společnosti Punch Powertrain a má šest stupňů s dvěma spojkami
    Převodovka francouzského vozu pochází od společnosti Punch Powertrain a má šest stupňů s dvěma spojkami| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní systém peugeotu je sice mnohem lepší, než byl při uvedení modelu, svým vzezřením ale patří do minulosti
    Palubní systém peugeotu je sice mnohem lepší, než byl při uvedení modelu, svým vzezřením ale patří do minulosti| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot působí s černým stropem dynamičtěji a zároveň útulněji, nabídne více centimetrů k dobru jak vpředu podélně, tak i do všech směrů vzadu.
    Peugeot působí s černým stropem dynamičtěji a zároveň útulněji, nabídne více centimetrů k dobru jak vpředu podélně, tak i do všech směrů vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Situaci zde vylepšuje rovná podlaha, která nezabírá místa pro chodidla zadních cestujících.
    Situaci zde vylepšuje rovná podlaha, která nezabírá místa pro chodidla zadních cestujících.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 druhé generace to mezi kužely vždycky uměl a s lehkou mild-hybridní motorizací to umí i nadále. Stabilizace u něj zasahuje na jednotlivých kolech již v prvním oblouku, průjezd je přirozeně rychlý.
    Peugeot 3008 druhé generace to mezi kužely vždycky uměl a s lehkou mild-hybridní motorizací to umí i nadále. Stabilizace u něj zasahuje na jednotlivých kolech již v prvním oblouku, průjezd je přirozeně rychlý.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Alpin 5 225/55 R18
    Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Alpin 5 225/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot těží z širokého kufru mezi podběhy a nadprůměrné výšky, kterou umožnil vysoký ponton karoserie. Podlaha je i zde dvojitá, v uspořádání na fotografi i je v horní poloze a po sklopení zadních opěradel umožňuje vytvořit rovinu.
    Peugeot těží z širokého kufru mezi podběhy a nadprůměrné výšky, kterou umožnil vysoký ponton karoserie. Podlaha je i zde dvojitá, v uspořádání na fotografi i je v horní poloze a po sklopení zadních opěradel umožňuje vytvořit rovinu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Mild-hybridní motorizace peugeotu vychází z dvanáctistovky PureTech. Dává 100 kW, 230 Nm a choulostivý řemen máčený v olejové lázni vyměnila za řetěz.
    Mild-hybridní motorizace peugeotu vychází z dvanáctistovky PureTech. Dává 100 kW, 230 Nm a choulostivý řemen máčený v olejové lázni vyměnila za řetěz.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
    Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Světelný podpis 3008 si s ničím jiným nespletete, maximálně jen s větším modelem 5008. Je efektní již v základní výbavě.
    Světelný podpis 3008 si s ničím jiným nespletete, maximálně jen s větším modelem 5008. Je efektní již v základní výbavě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Peugeot stál na mnohem konzervativnějším rozměru 225/55 R18, testovaný vůz byl vybaven koly s designem Detroit
    Peugeot stál na mnohem konzervativnějším rozměru 225/55 R18, testovaný vůz byl vybaven koly s designem Detroit| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid vs. Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Palubní deska compassu je navržena konzervativněji než u peugeotu, profituje z toho prostor pro nohy sedících vpředu
Převodovka je zajímavým technologickým počinem, shazují ji ale nepříliš plynulé přechody mezi elektrickým a spalovacím motorem. Velká páka dnes navíc působí trochu nesofi stikovaně.
Velká mechanická páka voliče převodovky v jeepu zabírá dost místa, příjemným detailem je indukční nabíječka telefonu
Systém UConnect 10.1 v jeepu je rychlejší a hezčí než ten v peugeotu, stále ale máme pár výtek k jeho přehlednosti
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass v podélném směru nabízí jen o trochu méně místa než peugeot. I
Interiér se světlým čalouněním stropnice působí vzdušněji, ačkoliv má díky prosklené střeše ve skutečnosti menší rezervu pro hlavy zadních pasažérů.
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Mezi kužely nás compass opravdu překvapil, a dokonce i trochu pobavil. Do prvního oblouku se z chuti vrhne téměř bez zásahu stabilizačního systému, následně brzdí až po zhoupnutí na opačnou stranu.
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Pneumatiky v testu: Pirelli Winter Scorpion 2 235/45 R19
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Zavazadelník compassu ztrácí zejména do šířky, která činí pouze 96 cm, výškou a délkou se řadí k průměru. Má dvojitou podlahu, na fotografii ve spodní poloze. V horní dokáže po sklopení zadních opěradel vytvořit rovinu.
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Motorizace 1.5 Turbo GSE e-Hybrid dává 96 kW a 240 Nm, pojí se se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou 7HDT300 původem od rakouské Magny
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep Compass 1.5 Turbo e-Hybrid
Jeep svými světlomety moc nedává vědět, o koho jde. Již v základu ale nabízí světlomety LED, které jsou ve vyšší specifi kaci Summit projektorové.
Testovaný compass stál na 19“ kolech s pneumatikami 235/45, která jsou standardem v rámci specifikace Summit
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 používá uspořádání s vyvýšeným digitálním přístrojovým panelem, grafi cky už ale jeho prostředí zaostává
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
V testovaném peugeotu bychom přihrádku pro nabíjení chytrého telefonu hledali marně, volič převodovky je mnohem menší
Převodovka francouzského vozu pochází od společnosti Punch Powertrain a má šest stupňů s dvěma spojkami
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Palubní systém peugeotu je sice mnohem lepší, než byl při uvedení modelu, svým vzezřením ale patří do minulosti
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot působí s černým stropem dynamičtěji a zároveň útulněji, nabídne více centimetrů k dobru jak vpředu podélně, tak i do všech směrů vzadu.
Situaci zde vylepšuje rovná podlaha, která nezabírá místa pro chodidla zadních cestujících.
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 druhé generace to mezi kužely vždycky uměl a s lehkou mild-hybridní motorizací to umí i nadále. Stabilizace u něj zasahuje na jednotlivých kolech již v prvním oblouku, průjezd je přirozeně rychlý.
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Alpin 5 225/55 R18
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot těží z širokého kufru mezi podběhy a nadprůměrné výšky, kterou umožnil vysoký ponton karoserie. Podlaha je i zde dvojitá, v uspořádání na fotografi i je v horní poloze a po sklopení zadních opěradel umožňuje vytvořit rovinu.
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Mild-hybridní motorizace peugeotu vychází z dvanáctistovky PureTech. Dává 100 kW, 230 Nm a choulostivý řemen máčený v olejové lázni vyměnila za řetěz.
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136
Světelný podpis 3008 si s ničím jiným nespletete, maximálně jen s větším modelem 5008. Je efektní již v základní výbavě.
Peugeot stál na mnohem konzervativnějším rozměru 225/55 R18, testovaný vůz byl vybaven koly s designem Detroit