Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT – Hledá se (nejen) taxík

1/99
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ovládání multimediálního systému je až na drobné výjimky velmi přehledné, rozložení dlažic na displeji si lze upravit.
    Ovládání multimediálního systému je až na drobné výjimky velmi přehledné, rozložení dlažic na displeji si lze upravit.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Díky dvoubarevnému provedení vypadá interiér luxusně, úrovně prémiové konkurence však nedosahuje. Jednu z mála výhrad máme ke zpracování plastových kruhových ovladačů Smart Dials. Z hlediska funkčnosti jde ale o výborný nápad a nahradí většinu tlačítek na ovládání klimatizace.
    Díky dvoubarevnému provedení vypadá interiér luxusně, úrovně prémiové konkurence však nedosahuje. Jednu z mála výhrad máme ke zpracování plastových kruhových ovladačů Smart Dials. Z hlediska funkčnosti jde ale o výborný nápad a nahradí většinu tlačítek na ovládání klimatizace.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Středový tunel umožňuje si věci patřičně uspořádat. Zcela vpředu je k dispozici indukční nabíječka mobilu, dvojice USB-C a za tím jsou dva držáky nápojů. Obě části lze navíc zakrýt roletkou.
    Středový tunel umožňuje si věci patřičně uspořádat. Zcela vpředu je k dispozici indukční nabíječka mobilu, dvojice USB-C a za tím jsou dva držáky nápojů. Obě části lze navíc zakrýt roletkou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ovládání multimediálního systému je až na drobné výjimky velmi přehledné, rozložení dlažic na displeji si lze upravit.
    Ovládání multimediálního systému je až na drobné výjimky velmi přehledné, rozložení dlažic na displeji si lze upravit.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Optimální pozice za volantem se hledá velmi snadno, příplatková sedadla nabízejí kromě koženého čalounění i pokročilé masážní funkce s deseti nafukovacími vaky
    Optimální pozice za volantem se hledá velmi snadno, příplatková sedadla nabízejí kromě koženého čalounění i pokročilé masážní funkce s deseti nafukovacími vaky| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nabídkou podélného místa nemá superb konkurenci. O něco více než v toyotě je ho i na výšku, vyšším jedincům přesto udělá lepší službu verze Combi.
    Nabídkou podélného místa nemá superb konkurenci. O něco více než v toyotě je ho i na výšku, vyšším jedincům přesto udělá lepší službu verze Combi.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Loketní opěrka sice není polohovatelná, ale je umístěna v optimální výšce a rozevírá se nyní prakticky do stran. Uvnitř se nachází vyjímatelný organizér s čističem na displej.
    Loketní opěrka sice není polohovatelná, ale je umístěna v optimální výšce a rozevírá se nyní prakticky do stran. Uvnitř se nachází vyjímatelný organizér s čističem na displej.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Superb si při vyhýbacím manévru počíná dynamicky a jistě, dovolí lehké vybočení zádi, stabilizace však řidiči nepřichystá žádná nepříjemná překvapení
    Superb si při vyhýbacím manévru počíná dynamicky a jistě, dovolí lehké vybočení zádi, stabilizace však řidiči nepřichystá žádná nepříjemná překvapení| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 235/40 R19
    Pneumatiky v testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 235/40 R19| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Velikostí i přístupností kufr nadchne, nalevo nechybí velká schránka, vpravo je otevřený prostor. K dispozici je dvojice sklopných háčků, 12V zásuvka a páčky na sklápění zadních opěradel.
    Velikostí i přístupností kufr nadchne, nalevo nechybí velká schránka, vpravo je otevřený prostor. K dispozici je dvojice sklopných háčků, 12V zásuvka a páčky na sklápění zadních opěradel.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Za dojezdovou rezervu se připlácí 4900 Kč, verze Laurin & Klement ji má standardně
    Za dojezdovou rezervu se připlácí 4900 Kč, verze Laurin & Klement ji má standardně| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Základní 110kW verze dieselu nemá při rychlejší jízdě takovou výkonovou rezervu jako hybrid v toyotě. I díky propracované aerodynamice je však superb na dálnici úsporný.
    Základní 110kW verze dieselu nemá při rychlejší jízdě takovou výkonovou rezervu jako hybrid v toyotě. I díky propracované aerodynamice je však superb na dálnici úsporný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Příplatkové matrix LED světlomety svítí velmi dobře, okolní provoz vykrývají solidně, občas nás nicméně problikla protijedoucí auta na dálnici
    Příplatkové matrix LED světlomety svítí velmi dobře, okolní provoz vykrývají solidně, občas nás nicméně problikla protijedoucí auta na dálnici| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb 2.0 TDI DSG
    Škoda Superb 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Velikosti kol činí 17“ až 19“, i s těmi největšími si superb dokáže zachovat dostatek komfortu. Základní neadaptivní tlumiče fungují až překvapivě dobře, za ty adaptivní bychom si nepřipláceli.
    Velikosti kol činí 17“ až 19“, i s těmi největšími si superb dokáže zachovat dostatek komfortu. Základní neadaptivní tlumiče fungují až překvapivě dobře, za ty adaptivní bychom si nepřipláceli.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.
    Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
    V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.
    Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení
    Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
    V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě se sedí o něco výše, ale ani tak není problém s nalezením přirozené pozice, nad hlavou nicméně zůstává dlouhánům jen skromná rezerva
    V toyotě se sedí o něco výše, ale ani tak není problém s nalezením přirozené pozice, nad hlavou nicméně zůstává dlouhánům jen skromná rezerva| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní sedadla připomínají křesla, jsou široká, příjemně tuhá a opěrka na dveřích příjemně podepírá předloktí v celé délce. Celkově si zde užijete více pohodlí než v superbu.
    Zadní sedadla připomínají křesla, jsou široká, příjemně tuhá a opěrka na dveřích příjemně podepírá předloktí v celé délce. Celkově si zde užijete více pohodlí než v superbu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
    V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě
    Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR Snowproof P 235/45 R18
    Pneumatiky v testu: Nokian WR Snowproof P 235/45 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.
    Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jedinou možností z hlediska variability je průvlak na lyže.
    Jedinou možností z hlediska variability je průvlak na lyže.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Náhradní kolo je součástí výbavy vždy, nachází se pod plastovým krytem
    Náhradní kolo je součástí výbavy vždy, nachází se pod plastovým krytem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hybrid páté generace posílil, méně se vytáčí a dynamicky dělá dobrý dojem. Spotřebou nedokáže dieselu konkurovat jen na dálnici.
    Hybrid páté generace posílil, méně se vytáčí a dynamicky dělá dobrý dojem. Spotřebou nedokáže dieselu konkurovat jen na dálnici.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.
    I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • U toyoty si lze vybírat mezi sedmnáctkami a osmnáctkami, což ke komfortnímu charakteru vozu ladí. Rozměry pneumatik jsou stejné jako u superbu.
    U toyoty si lze vybírat mezi sedmnáctkami a osmnáctkami, což ke komfortnímu charakteru vozu ladí. Rozměry pneumatik jsou stejné jako u superbu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.
    Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Škoda Superb 2.0 TDI DSG vs. Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Ovládání multimediálního systému je až na drobné výjimky velmi přehledné, rozložení dlažic na displeji si lze upravit.
Díky dvoubarevnému provedení vypadá interiér luxusně, úrovně prémiové konkurence však nedosahuje. Jednu z mála výhrad máme ke zpracování plastových kruhových ovladačů Smart Dials. Z hlediska funkčnosti jde ale o výborný nápad a nahradí většinu tlačítek na ovládání klimatizace.
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Středový tunel umožňuje si věci patřičně uspořádat. Zcela vpředu je k dispozici indukční nabíječka mobilu, dvojice USB-C a za tím jsou dva držáky nápojů. Obě části lze navíc zakrýt roletkou.
Ovládání multimediálního systému je až na drobné výjimky velmi přehledné, rozložení dlažic na displeji si lze upravit.
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Optimální pozice za volantem se hledá velmi snadno, příplatková sedadla nabízejí kromě koženého čalounění i pokročilé masážní funkce s deseti nafukovacími vaky
Nabídkou podélného místa nemá superb konkurenci. O něco více než v toyotě je ho i na výšku, vyšším jedincům přesto udělá lepší službu verze Combi.
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Loketní opěrka sice není polohovatelná, ale je umístěna v optimální výšce a rozevírá se nyní prakticky do stran. Uvnitř se nachází vyjímatelný organizér s čističem na displej.
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Superb si při vyhýbacím manévru počíná dynamicky a jistě, dovolí lehké vybočení zádi, stabilizace však řidiči nepřichystá žádná nepříjemná překvapení
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Pneumatiky v testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 235/40 R19
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Velikostí i přístupností kufr nadchne, nalevo nechybí velká schránka, vpravo je otevřený prostor. K dispozici je dvojice sklopných háčků, 12V zásuvka a páčky na sklápění zadních opěradel.
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Za dojezdovou rezervu se připlácí 4900 Kč, verze Laurin & Klement ji má standardně
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Základní 110kW verze dieselu nemá při rychlejší jízdě takovou výkonovou rezervu jako hybrid v toyotě. I díky propracované aerodynamice je však superb na dálnici úsporný.
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Příplatkové matrix LED světlomety svítí velmi dobře, okolní provoz vykrývají solidně, občas nás nicméně problikla protijedoucí auta na dálnici
Škoda Superb 2.0 TDI DSG
Velikosti kol činí 17“ až 19“, i s těmi největšími si superb dokáže zachovat dostatek komfortu. Základní neadaptivní tlumiče fungují až překvapivě dobře, za ty adaptivní bychom si nepřipláceli.
Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
V toyotě se sedí o něco výše, ale ani tak není problém s nalezením přirozené pozice, nad hlavou nicméně zůstává dlouhánům jen skromná rezerva
Zadní sedadla připomínají křesla, jsou široká, příjemně tuhá a opěrka na dveřích příjemně podepírá předloktí v celé délce. Celkově si zde užijete více pohodlí než v superbu.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Pneumatiky v testu: Nokian WR Snowproof P 235/45 R18
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.
Jedinou možností z hlediska variability je průvlak na lyže.
Náhradní kolo je součástí výbavy vždy, nachází se pod plastovým krytem
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Hybrid páté generace posílil, méně se vytáčí a dynamicky dělá dobrý dojem. Spotřebou nedokáže dieselu konkurovat jen na dálnici.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
U toyoty si lze vybírat mezi sedmnáctkami a osmnáctkami, což ke komfortnímu charakteru vozu ladí. Rozměry pneumatik jsou stejné jako u superbu.
Principiálně se podvozek obou vozů neliší, oba mají vzadu víceprvkovou nápravu. Superb má spodek vozu lépe zakrytý, což prospívá aerodynamice.