Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8 vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG – Pod naftovým sluncem

48/95
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Koncept i-Cockpit působí sice futuristicky, nám ale k srdci nepřirostl kvůli vystouplému přístrojovému štítu. Pokud si totiž nastavíme volant do ideální pozice, zakrývá jeho část věnec. Interiéru ani palubce však nelze upřít nápaditost. Digitální přístroje má 308 SW ve standardu a lze měnit mezi několika zobrazeními.
    Koncept i-Cockpit působí sice futuristicky, nám ale k srdci nepřirostl kvůli vystouplému přístrojovému štítu. Pokud si totiž nastavíme volant do ideální pozice, zakrývá jeho část věnec. Interiéru ani palubce však nelze upřít nápaditost. Digitální přístroje má 308 SW ve standardu a lze měnit mezi několika zobrazeními.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Normálně koncipovaná palubní deska octavie je po designové stránce propracovaná a hezky kombinuje různé materiály. Zpracování všech detailů je výborné a věnec padne dobře do ruky. U 10" virtuálních přístrojů lze měnit různé motivy včetně mapy navigace. Díky jemnému zobrazování jsou dobře čitelné i malé číslice.
    Normálně koncipovaná palubní deska octavie je po designové stránce propracovaná a hezky kombinuje různé materiály. Zpracování všech detailů je výborné a věnec padne dobře do ruky. U 10" virtuálních přístrojů lze měnit různé motivy včetně mapy navigace. Díky jemnému zobrazování jsou dobře čitelné i malé číslice.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Rozvor 2732 mm patří v nižší střední třídě suverénně k největším. Na celkové prostornosti to však příliš vidět není. Cestující vzadu mají před koleny průměrných 11 cm volného prostoru. Také šířkou nebo místem nad hlavou v této části za octavií zaostává. Přední sedadla potěší šířkou, ale mohla by mít delší sedáky.
    Rozvor 2732 mm patří v nižší střední třídě suverénně k největším. Na celkové prostornosti to však příliš vidět není. Cestující vzadu mají před koleny průměrných 11 cm volného prostoru. Také šířkou nebo místem nad hlavou v této části za octavií zaostává. Přední sedadla potěší šířkou, ale mohla by mít delší sedáky.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Octavia nabízí prostorný interiér vyvážený ve všech směrech. Cestujícím vzadu zbývá dostatek volného místa před koleny. Slušná je i šířka kabiny nebo její výška, takže se dovnitř pohodlně usadí i dlouháni. Velké dveře přitom usnadňují nastupování. Přední sedadla poskytují dobré vyvážení mezi pohodlím a oporou tělu.
    Octavia nabízí prostorný interiér vyvážený ve všech směrech. Cestujícím vzadu zbývá dostatek volného místa před koleny. Slušná je i šířka kabiny nebo její výška, takže se dovnitř pohodlně usadí i dlouháni. Velké dveře přitom usnadňují nastupování. Přední sedadla poskytují dobré vyvážení mezi pohodlím a oporou tělu.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pro přepravu nákladu má peugeot vzadu připravený kufr o objemu 608 litrů, což je slušná hodnota. Dvojitá podlaha je ve výbavě od provedení Allure a lze pod ni v případě potřeby schovat roletku. Blíže k sedadlům je samostatný box na uložení drobností.
    Pro přepravu nákladu má peugeot vzadu připravený kufr o objemu 608 litrů, což je slušná hodnota. Dvojitá podlaha je ve výbavě od provedení Allure a lze pod ni v případě potřeby schovat roletku. Blíže k sedadlům je samostatný box na uložení drobností.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • S objemem 640 litrů je octavia rekordmanem mezi kompaktními kombi. Do celkového objemu se započítává i prohlubeň pro případné rezervní kolo, za nějž se připlácí 3900 Kč. Praktické jsou háčky po stranách i uchycení výstražného trojúhelníku v prohlubni.
    S objemem 640 litrů je octavia rekordmanem mezi kompaktními kombi. Do celkového objemu se započítává i prohlubeň pro případné rezervní kolo, za nějž se připlácí 3900 Kč. Praktické jsou háčky po stranách i uchycení výstražného trojúhelníku v prohlubni.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Panel pod stropem u peugeotu bohužel nemá přihrádku na brýle. Potěší ale velká kapsa v zadních dveřích, do které se vejde 1,5litrová PET láhev.
    Panel pod stropem u peugeotu bohužel nemá přihrádku na brýle. Potěší ale velká kapsa v zadních dveřích, do které se vejde 1,5litrová PET láhev.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Velkou 1,5litrovou láhev pojmou i zadní dveře ve škodovce, v předních je navíc úkryt pro deštník a do schránky pod stropem lze uložit brýle
    Velkou 1,5litrovou láhev pojmou i zadní dveře ve škodovce, v předních je navíc úkryt pro deštník a do schránky pod stropem lze uložit brýle| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Ze vznětové patnáctistovky dostal Peugeot maximum možného. Výkon 96 kW a točivý moment 300 jsou slušné hodnoty, ale na objemnější agregát ve škodovce to nestačí. Největší předností tohoto motoru tak je nízká spotřeba. Osmistupňový automat řadí jemně a plynule.
    Ze vznětové patnáctistovky dostal Peugeot maximum možného. Výkon 96 kW a točivý moment 300 jsou slušné hodnoty, ale na objemnější agregát ve škodovce to nestačí. Největší předností tohoto motoru tak je nízká spotřeba. Osmistupňový automat řadí jemně a plynule.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Vznětový dvoulitr hezky táhne od nízkých otáček. Ve spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem má výkon 110 kW a tato dvojice tvoří sehraný pár. Rozjezdy sice nejsou tak plynulé, ale automat motor nikam nežene, takže při slušné dynamice zůstává příjemně úsporný.
    Vznětový dvoulitr hezky táhne od nízkých otáček. Ve spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem má výkon 110 kW a tato dvojice tvoří sehraný pár. Rozjezdy sice nejsou tak plynulé, ale automat motor nikam nežene, takže při slušné dynamice zůstává příjemně úsporný.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přestože je v peugeotu řízení přeposilované a trochu odtažitější, proplete se 308 SW mezi kužely rychle a hbitě. Směr drží jistě, komfort podvozku je průměrný.
    Přestože je v peugeotu řízení přeposilované a trochu odtažitější, proplete se 308 SW mezi kužely rychle a hbitě. Směr drží jistě, komfort podvozku je průměrný.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Jistotou oplývá i Škoda Octavia, která přidává přesnější řízení. Testovaný vůz si navíc pomáhal adaptivním podvozkem DCC, takže v některých režimech byl komfortnější.
    Jistotou oplývá i Škoda Octavia, která přidává přesnější řízení. Testovaný vůz si navíc pomáhal adaptivním podvozkem DCC, takže v některých režimech byl komfortnější.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
    Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
    Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI
Koncept i-Cockpit působí sice futuristicky, nám ale k srdci nepřirostl kvůli vystouplému přístrojovému štítu. Pokud si totiž nastavíme volant do ideální pozice, zakrývá jeho část věnec. Interiéru ani palubce však nelze upřít nápaditost. Digitální přístroje má 308 SW ve standardu a lze měnit mezi několika zobrazeními.
Normálně koncipovaná palubní deska octavie je po designové stránce propracovaná a hezky kombinuje různé materiály. Zpracování všech detailů je výborné a věnec padne dobře do ruky. U 10" virtuálních přístrojů lze měnit různé motivy včetně mapy navigace. Díky jemnému zobrazování jsou dobře čitelné i malé číslice.
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Rozvor 2732 mm patří v nižší střední třídě suverénně k největším. Na celkové prostornosti to však příliš vidět není. Cestující vzadu mají před koleny průměrných 11 cm volného prostoru. Také šířkou nebo místem nad hlavou v této části za octavií zaostává. Přední sedadla potěší šířkou, ale mohla by mít delší sedáky.
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Octavia nabízí prostorný interiér vyvážený ve všech směrech. Cestujícím vzadu zbývá dostatek volného místa před koleny. Slušná je i šířka kabiny nebo její výška, takže se dovnitř pohodlně usadí i dlouháni. Velké dveře přitom usnadňují nastupování. Přední sedadla poskytují dobré vyvážení mezi pohodlím a oporou tělu.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Pro přepravu nákladu má peugeot vzadu připravený kufr o objemu 608 litrů, což je slušná hodnota. Dvojitá podlaha je ve výbavě od provedení Allure a lze pod ni v případě potřeby schovat roletku. Blíže k sedadlům je samostatný box na uložení drobností.
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
S objemem 640 litrů je octavia rekordmanem mezi kompaktními kombi. Do celkového objemu se započítává i prohlubeň pro případné rezervní kolo, za nějž se připlácí 3900 Kč. Praktické jsou háčky po stranách i uchycení výstražného trojúhelníku v prohlubni.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Panel pod stropem u peugeotu bohužel nemá přihrádku na brýle. Potěší ale velká kapsa v zadních dveřích, do které se vejde 1,5litrová PET láhev.
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Velkou 1,5litrovou láhev pojmou i zadní dveře ve škodovce, v předních je navíc úkryt pro deštník a do schránky pod stropem lze uložit brýle
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Ze vznětové patnáctistovky dostal Peugeot maximum možného. Výkon 96 kW a točivý moment 300 jsou slušné hodnoty, ale na objemnější agregát ve škodovce to nestačí. Největší předností tohoto motoru tak je nízká spotřeba. Osmistupňový automat řadí jemně a plynule.
Vznětový dvoulitr hezky táhne od nízkých otáček. Ve spojení se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem má výkon 110 kW a tato dvojice tvoří sehraný pár. Rozjezdy sice nejsou tak plynulé, ale automat motor nikam nežene, takže při slušné dynamice zůstává příjemně úsporný.
Přestože je v peugeotu řízení přeposilované a trochu odtažitější, proplete se 308 SW mezi kužely rychle a hbitě. Směr drží jistě, komfort podvozku je průměrný.
Jistotou oplývá i Škoda Octavia, která přidává přesnější řízení. Testovaný vůz si navíc pomáhal adaptivním podvozkem DCC, takže v některých režimech byl komfortnější.
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Peugeot 308 SW 1.5 BlueHDI EAT8
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG