Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI – Když chcete normální auto

1/74
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístroje jsou přehledné.
    Přístroje jsou přehledné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.
    Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.
    Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.
    Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední sedadla jsou velká a komfortní, nenastavitelné opěrky ale tlačí hlavu dopředu, což není každému příjemné. Hodně záleží na konkrétním nastavení opěradla.
    Přední sedadla jsou velká a komfortní, nenastavitelné opěrky ale tlačí hlavu dopředu, což není každému příjemné. Hodně záleží na konkrétním nastavení opěradla.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu v ceedu se sedí výš než v mnoha konkurentech, což je cestujícím příjemné. Sice se tím sníží výška ke stropu, naštěstí to ale v praxi nepředstavuje problém. Redaktor vysoký 178 cm má před koleny rezervu 10 cm, což stačí k pohodové atmosféře.
    Vzadu v ceedu se sedí výš než v mnoha konkurentech, což je cestujícím příjemné. Sice se tím sníží výška ke stropu, naštěstí to ale v praxi nepředstavuje problém. Redaktor vysoký 178 cm má před koleny rezervu 10 cm, což stačí k pohodové atmosféře.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.
    Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.
    Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Platí to, i když přesunete standardně dodávanou mezipodlahu do spodní pozice.
    Platí to, i když přesunete standardně dodávanou mezipodlahu do spodní pozice.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za samozřejmost považuje ceed dojezdovou rezervu, což jenom chválíme. Na rozdíl od scaly nenajdete v kufru 12V zásuvku třeba pro cestovní lednici.
    Za samozřejmost považuje ceed dojezdovou rezervu, což jenom chválíme. Na rozdíl od scaly nenajdete v kufru 12V zásuvku třeba pro cestovní lednici.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.
    Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Po aplikaci filtru pevných částic působí trochu ospale, navíc má dlouhé převody, takže musíte často řadit a držet motor nad 1700 otáčkami. Výsledkem je téměř o litr vyšší spotřeba než ve scale – při testu 6,8 litru.
    Po aplikaci filtru pevných částic působí trochu ospale, navíc má dlouhé převody, takže musíte často řadit a držet motor nad 1700 otáčkami. Výsledkem je téměř o litr vyšší spotřeba než ve scale – při testu 6,8 litru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16
    Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.
    Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.
    Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Scala razí útlejší styl, čímž dohání šířkový deficit proti kie. Moderně strohý interiér působí chladněji, ale z hlediska přehlednosti a funkčnosti mu nelze nic vytknout.
    Scala razí útlejší styl, čímž dohání šířkový deficit proti kie. Moderně strohý interiér působí chladněji, ale z hlediska přehlednosti a funkčnosti mu nelze nic vytknout.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení
    Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.
    Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední křesla se inspirovala u karoqu, působí nesmírně robustně, mají vysoká opěradla a nabízejí komfort o třídu většího vozu. Hlavové opěrky jsou zde plošší a vyhoví tak většímu rozptylu postav.
    Přední křesla se inspirovala u karoqu, působí nesmírně robustně, mají vysoká opěradla a nabízejí komfort o třídu většího vozu. Hlavové opěrky jsou zde plošší a vyhoví tak většímu rozptylu postav.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Také scala vyznává vyšší posez, než známe třeba z octavie, a je to jen ku prospěchu – stehna jsou lépe podepřená. Nad hlavou je o dvě čísla víc místa než v kie a před koleny dokonce o devět. Celkem tedy rekordních 19 cm!
    Také scala vyznává vyšší posez, než známe třeba z octavie, a je to jen ku prospěchu – stehna jsou lépe podepřená. Nad hlavou je o dvě čísla víc místa než v kie a před koleny dokonce o devět. Celkem tedy rekordních 19 cm!| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.
    Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelník scaly trhá v hlavním proudu rekordy. Mezipodlaha se dodává na přání za 3400 Kč. Bez ní vynikne velká výška kufru pod plato, která není jen reklamním tahákem, ale parádně ji využijete.
    Zavazadelník scaly trhá v hlavním proudu rekordy. Mezipodlaha se dodává na přání za 3400 Kč. Bez ní vynikne velká výška kufru pod plato, která není jen reklamním tahákem, ale parádně ji využijete.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Scala má z výroby sadu na opravu defektu, za rezervu si připlatíte 2100 Kč.
    Scala má z výroby sadu na opravu defektu, za rezervu si připlatíte 2100 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • K vyšší výbavě Style lze za 9000 Kč dokoupit i elektrické ovládání víka kufru.
    K vyšší výbavě Style lze za 9000 Kč dokoupit i elektrické ovládání víka kufru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.
    Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Bez dunění a kuckání snese výrazně nižší otáčky než kia, nechá se s ním korzovat lehce nad hranicí tisícovky a výsledkem je skvělá spotřeba. Průměr v testu dosáhl 5,9 l/100 km, ale umí jezdit i pod pět litrů.
    Bez dunění a kuckání snese výrazně nižší otáčky než kia, nechá se s ním korzovat lehce nad hranicí tisícovky a výsledkem je skvělá spotřeba. Průměr v testu dosáhl 5,9 l/100 km, ale umí jezdit i pod pět litrů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 205/50 R17
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 205/50 R17| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.
    U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Kia Ceed 1.0 T-GDI vs. Škoda Scala 1.0 TSI
Přístroje jsou přehledné.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.
Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Přední sedadla jsou velká a komfortní, nenastavitelné opěrky ale tlačí hlavu dopředu, což není každému příjemné. Hodně záleží na konkrétním nastavení opěradla.
Vzadu v ceedu se sedí výš než v mnoha konkurentech, což je cestujícím příjemné. Sice se tím sníží výška ke stropu, naštěstí to ale v praxi nepředstavuje problém. Redaktor vysoký 178 cm má před koleny rezervu 10 cm, což stačí k pohodové atmosféře.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.
Platí to, i když přesunete standardně dodávanou mezipodlahu do spodní pozice.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Za samozřejmost považuje ceed dojezdovou rezervu, což jenom chválíme. Na rozdíl od scaly nenajdete v kufru 12V zásuvku třeba pro cestovní lednici.
Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.
Po aplikaci filtru pevných částic působí trochu ospale, navíc má dlouhé převody, takže musíte často řadit a držet motor nad 1700 otáčkami. Výsledkem je téměř o litr vyšší spotřeba než ve scale – při testu 6,8 litru.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.
Škoda Scala 1.0 TSI
Scala razí útlejší styl, čímž dohání šířkový deficit proti kie. Moderně strohý interiér působí chladněji, ale z hlediska přehlednosti a funkčnosti mu nelze nic vytknout.
Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení
Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Přední křesla se inspirovala u karoqu, působí nesmírně robustně, mají vysoká opěradla a nabízejí komfort o třídu většího vozu. Hlavové opěrky jsou zde plošší a vyhoví tak většímu rozptylu postav.
Také scala vyznává vyšší posez, než známe třeba z octavie, a je to jen ku prospěchu – stehna jsou lépe podepřená. Nad hlavou je o dvě čísla víc místa než v kie a před koleny dokonce o devět. Celkem tedy rekordních 19 cm!
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Zavazadelník scaly trhá v hlavním proudu rekordy. Mezipodlaha se dodává na přání za 3400 Kč. Bez ní vynikne velká výška kufru pod plato, která není jen reklamním tahákem, ale parádně ji využijete.
Scala má z výroby sadu na opravu defektu, za rezervu si připlatíte 2100 Kč.
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
K vyšší výbavě Style lze za 9000 Kč dokoupit i elektrické ovládání víka kufru.
Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.
Bez dunění a kuckání snese výrazně nižší otáčky než kia, nechá se s ním korzovat lehce nad hranicí tisícovky a výsledkem je skvělá spotřeba. Průměr v testu dosáhl 5,9 l/100 km, ale umí jezdit i pod pět litrů.
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 205/50 R17
U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI