Hyundai Kona Electric Eco Future vs. JAC iEV7S – Korea vs. Čína

1/108
Přehled fotografií
Zavřít
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
    JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai dokáže řidiči zobrazit vše podstatné přímo na přístrojovém štítu, a to včetně stylu jízdy řidiče.
    Hyundai dokáže řidiči zobrazit vše podstatné přímo na přístrojovém štítu, a to včetně stylu jízdy řidiče.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai má opačný přístup, odkládací místa jsou prostorná a po ruce. Skvělá je přihrádka s USB, kde se dá připojený mobil uzavřít. Nejpraktičtější jsou velké prostory ve středovém tunelu a loketní opěrce.
    Hyundai má opačný přístup, odkládací místa jsou prostorná a po ruce. Skvělá je přihrádka s USB, kde se dá připojený mobil uzavřít. Nejpraktičtější jsou velké prostory ve středovém tunelu a loketní opěrce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai spoléhá na tlačítka, na něž se nám zvyká hůře. Méně praktická jsou obzvláště při potřebě rychlého přeřazení ze zpátečky.
    Hyundai spoléhá na tlačítka, na něž se nám zvyká hůře. Méně praktická jsou obzvláště při potřebě rychlého přeřazení ze zpátečky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
    Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém tak je uvolněn například pro zrcadlení mobilních telefonů. Umí ale prozradit také historii jízd a jejich průměrnou spotřebu či čas potřebný k dobití dle typu použité nabíječky. Reaguje na dotyk rychleji, lépe se proto ovládá za jízdy.
    Multimediální systém tak je uvolněn například pro zrcadlení mobilních telefonů. Umí ale prozradit také historii jízd a jejich průměrnou spotřebu či čas potřebný k dobití dle typu použité nabíječky. Reaguje na dotyk rychleji, lépe se proto ovládá za jízdy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu ale kolenem narážíme do příliš širokého středového tunelu.
    Vpředu ale kolenem narážíme do příliš širokého středového tunelu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kona boduje trochu širším interiérem a také větším prostorem nad hlavou.
    Kona boduje trochu širším interiérem a také větším prostorem nad hlavou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kona má kufr sice menší, pod dvojitou podlahou jsou ale navíc mělké přihrádky plus jedna větší na nabíjecí kabel. Ani k tomuto elektromobilu se rezerva nedodává.
    Kona má kufr sice menší, pod dvojitou podlahou jsou ale navíc mělké přihrádky plus jedna větší na nabíjecí kabel. Ani k tomuto elektromobilu se rezerva nedodává.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U kony to vypadá velmi podobně, tato zvládá nabíjet střídavě výkonem 7,2 kW, od modelového roku 2020 už dokonce 11 kW
    U kony to vypadá velmi podobně, tato zvládá nabíjet střídavě výkonem 7,2 kW, od modelového roku 2020 už dokonce 11 kW| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Falken Eurowinter HS01 215/55 R17
    Falken Eurowinter HS01 215/55 R17| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
    Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
    Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stejné konektory jako soupeř má i hyundai, rychlonabíjení reálně zvládá vyšším výkonem, zpomalovat začne kolem 70 %
    Stejné konektory jako soupeř má i hyundai, rychlonabíjení reálně zvládá vyšším výkonem, zpomalovat začne kolem 70 %| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Electric Eco Future
    Hyundai Kona Electric Eco Future| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Displej před řidičem je jednoduchý a zobrazuje jen okamžitou spotřebu a procento nabití baterie, průměr či zbývající dojezd vyčtete pouze z multimediálního systému.
    Displej před řidičem je jednoduchý a zobrazuje jen okamžitou spotřebu a procento nabití baterie, průměr či zbývající dojezd vyčtete pouze z multimediálního systému.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC dopřává řidiči více prostoru, zejména vertikálně, avšak na úkor odkládacích míst, kterých moc není. Držák nápojů je nelogicky umístěn pod vystupující palubní deskou, což omezuje přístup a například mobil zapojený do USB není kde odložit.
    JAC dopřává řidiči více prostoru, zejména vertikálně, avšak na úkor odkládacích míst, kterých moc není. Držák nápojů je nelogicky umístěn pod vystupující palubní deskou, což omezuje přístup a například mobil zapojený do USB není kde odložit.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • K řazení používá JAC výkyvný volič, na kterém ale podobně jako u nového Renaultu Zoe chybí poloha P a zajištění vozu obstarává parkovací brzda.
    K řazení používá JAC výkyvný volič, na kterém ale podobně jako u nového Renaultu Zoe chybí poloha P a zajištění vozu obstarává parkovací brzda.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
    Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém JAC má jednoduchou grafi ku, je pomalejší a pouze v angličtině. Stejně jako třeba auta dovezená individuálně z Ameriky přehrává videa i za jízdy, což běžně automobilky z bezpečnostních důvodů blokují.
    Multimediální systém JAC má jednoduchou grafi ku, je pomalejší a pouze v angličtině. Stejně jako třeba auta dovezená individuálně z Ameriky přehrává videa i za jízdy, což běžně automobilky z bezpečnostních důvodů blokují.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tempomat JAC má jednoduché ovládání na volantu, není adaptivní a nejrychleji umí jet 120 km/h, rychlost navíc nedrží konstantní, ale lehce kolísá
    Tempomat JAC má jednoduché ovládání na volantu, není adaptivní a nejrychleji umí jet 120 km/h, rychlost navíc nedrží konstantní, ale lehce kolísá| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu nám chybělo podélné nastavení volantu, najít vhodnou pozici je složitější.
    Vpředu nám chybělo podélné nastavení volantu, najít vhodnou pozici je složitější.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I přes kratší rozvor je na zadních sedačkách JAC více prostoru na nohy než v koně.
    I přes kratší rozvor je na zadních sedačkách JAC více prostoru na nohy než v koně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kufr iEV7S má o 100 litrů větší kapacitu než kona, nevýhodou je ale vyšší nákladová hrana. Pod podlážkou sice najdete místo pro rezervu, importér ji ale k vozu nedodává.
    Kufr iEV7S má o 100 litrů větší kapacitu než kona, nevýhodou je ale vyšší nákladová hrana. Pod podlážkou sice najdete místo pro rezervu, importér ji ale k vozu nedodává.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pod nezvykle těžkou přední kapotou se ukrývá střídavá palubní nabíječka, zvládající výkon 6,6 kW, výkonová elektronika a 12V baterie, napájející palubní systémy
    Pod nezvykle těžkou přední kapotou se ukrývá střídavá palubní nabíječka, zvládající výkon 6,6 kW, výkonová elektronika a 12V baterie, napájející palubní systémy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nokian WR Snowproof 205/55 R16
    Nokian WR Snowproof 205/55 R16| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
    Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
    Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • JAC iEV7S
    JAC iEV7S| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nabíjecí konektory Mennekes a CCS Combo se nacházejí pod velkými výklopnými dvířky na přídi. Rychlonabíjení zvládá JAC zhruba do 80 %, kdy začne zpomalovat.
    Nabíjecí konektory Mennekes a CCS Combo se nacházejí pod velkými výklopnými dvířky na přídi. Rychlonabíjení zvládá JAC zhruba do 80 %, kdy začne zpomalovat.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
JAC iEV7S vs. Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai dokáže řidiči zobrazit vše podstatné přímo na přístrojovém štítu, a to včetně stylu jízdy řidiče.
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai má opačný přístup, odkládací místa jsou prostorná a po ruce. Skvělá je přihrádka s USB, kde se dá připojený mobil uzavřít. Nejpraktičtější jsou velké prostory ve středovém tunelu a loketní opěrce.
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai spoléhá na tlačítka, na něž se nám zvyká hůře. Méně praktická jsou obzvláště při potřebě rychlého přeřazení ze zpátečky.
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
Hyundai Kona Electric Eco Future
Multimediální systém tak je uvolněn například pro zrcadlení mobilních telefonů. Umí ale prozradit také historii jízd a jejich průměrnou spotřebu či čas potřebný k dobití dle typu použité nabíječky. Reaguje na dotyk rychleji, lépe se proto ovládá za jízdy.
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Vpředu ale kolenem narážíme do příliš širokého středového tunelu.
Kona boduje trochu širším interiérem a také větším prostorem nad hlavou.
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Kona má kufr sice menší, pod dvojitou podlahou jsou ale navíc mělké přihrádky plus jedna větší na nabíjecí kabel. Ani k tomuto elektromobilu se rezerva nedodává.
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
Hyundai Kona Electric Eco Future
U kony to vypadá velmi podobně, tato zvládá nabíjet střídavě výkonem 7,2 kW, od modelového roku 2020 už dokonce 11 kW
Hyundai Kona Electric Eco Future
Falken Eurowinter HS01 215/55 R17
Hyundai Kona Electric Eco Future
Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
Stejné konektory jako soupeř má i hyundai, rychlonabíjení reálně zvládá vyšším výkonem, zpomalovat začne kolem 70 %
Hyundai Kona Electric Eco Future
Displej před řidičem je jednoduchý a zobrazuje jen okamžitou spotřebu a procento nabití baterie, průměr či zbývající dojezd vyčtete pouze z multimediálního systému.
JAC iEV7S
JAC dopřává řidiči více prostoru, zejména vertikálně, avšak na úkor odkládacích míst, kterých moc není. Držák nápojů je nelogicky umístěn pod vystupující palubní deskou, což omezuje přístup a například mobil zapojený do USB není kde odložit.
JAC iEV7S
JAC iEV7S
K řazení používá JAC výkyvný volič, na kterém ale podobně jako u nového Renaultu Zoe chybí poloha P a zajištění vozu obstarává parkovací brzda.
JAC iEV7S
JAC iEV7S
Vozy si pro ovládání klimatizace a topení ponechávají samostatná fyzická tlačítka. Topení je u obou rychlé a účinné, výhodu kony představuje možnost zapnout proudění vzduchu jen pro řidiče. JAC ani Kona Eco bohužel nemají tepelné čerpadlo, což znamená vyšší spotřebu energie.
Multimediální systém JAC má jednoduchou grafi ku, je pomalejší a pouze v angličtině. Stejně jako třeba auta dovezená individuálně z Ameriky přehrává videa i za jízdy, což běžně automobilky z bezpečnostních důvodů blokují.
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
Tempomat JAC má jednoduché ovládání na volantu, není adaptivní a nejrychleji umí jet 120 km/h, rychlost navíc nedrží konstantní, ale lehce kolísá
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
Vpředu nám chybělo podélné nastavení volantu, najít vhodnou pozici je složitější.
I přes kratší rozvor je na zadních sedačkách JAC více prostoru na nohy než v koně.
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
Kufr iEV7S má o 100 litrů větší kapacitu než kona, nevýhodou je ale vyšší nákladová hrana. Pod podlážkou sice najdete místo pro rezervu, importér ji ale k vozu nedodává.
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
Pod nezvykle těžkou přední kapotou se ukrývá střídavá palubní nabíječka, zvládající výkon 6,6 kW, výkonová elektronika a 12V baterie, napájející palubní systémy
JAC iEV7S
Nokian WR Snowproof 205/55 R16
Denní svícení LED je u JAC integrováno do nárazníku k mlhovkám, zatímco u hyundaie dostalo vlastní světlomety na kapotě
Zadní světla JAC jsou asijsky protáhlá do boků, logo iEV má velmi zvláštní font. Kona rozděluje světla i na zádi, za příplatek umějí být diodová.
JAC iEV7S
JAC iEV7S
JAC iEV7S
Nabíjecí konektory Mennekes a CCS Combo se nacházejí pod velkými výklopnými dvířky na přídi. Rychlonabíjení zvládá JAC zhruba do 80 %, kdy začne zpomalovat.