Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i – Nerovný boj?

1/95
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Palubní počítač na přístrojovém štítu i10 slouží také k nastavení asistenčních systémů a dalších funkcí vozu a ovládá se snadno pomocí tlačítek na volantu
    Palubní počítač na přístrojovém štítu i10 slouží také k nastavení asistenčních systémů a dalších funkcí vozu a ovládá se snadno pomocí tlačítek na volantu| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Oproti tomu Hyundai i10 se mnohem více přibližuje větším vozům značky, volně stojící displej opticky navazuje na přístrojový štít, jak je teď populární u německých automobilek. Materiály i zpracování působí lépe než u japonského konkurenta.
    Oproti tomu Hyundai i10 se mnohem více přibližuje větším vozům značky, volně stojící displej opticky navazuje na přístrojový štít, jak je teď populární u německých automobilek. Materiály i zpracování působí lépe než u japonského konkurenta.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Multimediální systém i10 je větší, rychlejší, lépe reaguje na dotyk a umí i Android Auto a Apple CarPlay. Grafi ka je více inspirovaná mobilními telefony a nedělá potíže displej používat i během jízdy.
    Multimediální systém i10 je větší, rychlejší, lépe reaguje na dotyk a umí i Android Auto a Apple CarPlay. Grafi ka je více inspirovaná mobilními telefony a nedělá potíže displej používat i během jízdy.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou.
    Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
    Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
    Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Vepředu je místa také dostatek, a to i na šířku.
    Vepředu je místa také dostatek, a to i na šířku.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zásadní výhodou i10 je výrazně větší nabídka místa pro nohy na zadních sedačkách. Prostor srovnatelný s vozy vyšších tříd poskytuje i 186 cm vysokému redaktorovi slušnou rezervu před koleny a také na hlavu, a navíc je díky velkému otvoru dveří skvěle přístupný.
    Zásadní výhodou i10 je výrazně větší nabídka místa pro nohy na zadních sedačkách. Prostor srovnatelný s vozy vyšších tříd poskytuje i 186 cm vysokému redaktorovi slušnou rezervu před koleny a také na hlavu, a navíc je díky velkému otvoru dveří skvěle přístupný.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Delší přejezdy i10 usnadňuje tempomatem s jednoduchým ovládáním na volantu, a to už od nejnižší výbavy Start
    Delší přejezdy i10 usnadňuje tempomatem s jednoduchým ovládáním na volantu, a to už od nejnižší výbavy Start| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 poskytuje ve vyšších verzích také elektrické otevírání zadních oken, zatímco pětidveřové aygo má jen jednoduchá výklopná okna
    Hyundai i10 poskytuje ve vyšších verzích také elektrické otevírání zadních oken, zatímco pětidveřové aygo má jen jednoduchá výklopná okna| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Ani rychlejší průlety zatáček nedělají malému Korejci problém, na čemž mají zásluhu i 16“ kola
    Ani rychlejší průlety zatáček nedělají malému Korejci problém, na čemž mají zásluhu i 16“ kola| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Také v prostornosti zavazadlového prostoru vítězí hyundai, který nabídne standardně o 84 litrů více, po složení sedaček pak o 238 litrů.
    Také v prostornosti zavazadlového prostoru vítězí hyundai, který nabídne standardně o 84 litrů více, po složení sedaček pak o 238 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pod podlahou (za příplatek dvojitou) se navíc může ukrývat dojezdová rezerva.
    Pod podlahou (za příplatek dvojitou) se navíc může ukrývat dojezdová rezerva.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kryt kufru v i10 z nějakého důvodu postrádá zavěšení na páté dveře a musí se zvedat ručně. Pokud jej ale zapomete dát dolů před zavřením kufru, brání ve výhledu dozadu.
    Kryt kufru v i10 z nějakého důvodu postrádá zavěšení na páté dveře a musí se zvedat ručně. Pokud jej ale zapomete dát dolů před zavřením kufru, brání ve výhledu dozadu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Korejský atmosférický litrový tříválec Kappa má o 3,7 kW méně (49,3 kW) než ten japonský, přesto si řekne v průměru o půl litru paliva na sto kilometrů více, zvukovým projevem a kultivovaností také příliš nepotěší
    Korejský atmosférický litrový tříválec Kappa má o 3,7 kW méně (49,3 kW) než ten japonský, přesto si řekne v průměru o půl litru paliva na sto kilometrů více, zvukovým projevem a kultivovaností také příliš nepotěší| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai se na sloupku C pojetím toyotě podobá, má ale klasičtěji umístěné světlomety, hezkým detailem je název modelu za posledním oknem
    Hyundai se na sloupku C pojetím toyotě podobá, má ale klasičtěji umístěné světlomety, hezkým detailem je název modelu za posledním oknem| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime 3 165/45 R16
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime 3 165/45 R16| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
    Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i10 1.0i
    Hyundai i10 1.0i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Prostoru před řidičem dominuje velký kulatý rychloměr s jednoduchým palubním počítačem. Ten se ovládá pomocí dvou otočných ovladačů a umí zobrazit jen ty nejzákladnější údaje.
    Prostoru před řidičem dominuje velký kulatý rychloměr s jednoduchým palubním počítačem. Ten se ovládá pomocí dvou otočných ovladačů a umí zobrazit jen ty nejzákladnější údaje.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Interiér ayga je opravdu velmi strohý. Středová část palubní desky kromě displeje ukrývá už jen ovládání klimatizace, jejíž výdechy jsou jen po stranách. Materiály jsou tvrdé a nepůsobí hodnotně, zpracování je ale pro třídu adekvátní.
    Interiér ayga je opravdu velmi strohý. Středová část palubní desky kromě displeje ukrývá už jen ovládání klimatizace, jejíž výdechy jsou jen po stranách. Materiály jsou tvrdé a nepůsobí hodnotně, zpracování je ale pro třídu adekvátní.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Na dotykovém displeji multimediálního systému je dobře vidět věk vozu. Neposkytuje moc možností, grafi ka je jednoduchá a reakce na dotyk pomalá. Umí ale zobrazit například historii spotřeby a ve vyšších verzích dostal i funkce Apple CarPlay a Android Auto.
    Na dotykovém displeji multimediálního systému je dobře vidět věk vozu. Neposkytuje moc možností, grafi ka je jednoduchá a reakce na dotyk pomalá. Umí ale zobrazit například historii spotřeby a ve vyšších verzích dostal i funkce Apple CarPlay a Android Auto.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou, aygo má USB pouze jedno, ale zato nabídne 12V zásuvku a audio vstup
    Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou, aygo má USB pouze jedno, ale zato nabídne 12V zásuvku a audio vstup| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Vepředu je to lepší a díky tenkým výplním dveří není problémem ani užší stavba karoserie než u i10.
    Vepředu je to lepší a díky tenkým výplním dveří není problémem ani užší stavba karoserie než u i10.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Aygo cestující vzadu místem zrovna nerozmazluje, redaktor se hlavou dotýká stropu a kolena má zaražena hluboko do čalounění sedačky řidiče, omezující je i úzký vstupní prostor a malý úhel otevírání dveří.
    Aygo cestující vzadu místem zrovna nerozmazluje, redaktor se hlavou dotýká stropu a kolena má zaražena hluboko do čalounění sedačky řidiče, omezující je i úzký vstupní prostor a malý úhel otevírání dveří.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Měkčí naladění podvozku znamená méně stabilní průlety zatáčkami, při kterých si aygo zaklekne na přední vnější kolo a zadní občas zvedne ze země
    Měkčí naladění podvozku znamená méně stabilní průlety zatáčkami, při kterých si aygo zaklekne na přední vnější kolo a zadní občas zvedne ze země| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kufr ayga je opravdu jen na pár tašek nákupu, který se obtížněji nakládá přes vysokou hranu.
    Kufr ayga je opravdu jen na pár tašek nákupu, který se obtížněji nakládá přes vysokou hranu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pod podlahou je sice prostor na uložení alespoň dojezdové rezervy, v ceníku ji však hledáme marně.
    Pod podlahou je sice prostor na uložení alespoň dojezdové rezervy, v ceníku ji však hledáme marně.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Litrový tříválec ayga pochází od Daihatsu (které Toyota vlastní) a používají jej i dva francouzští sourozenci. Původem francouzský tříválec o objemu 1,2 litru v nabídce nikdy nebyl a z ceníku jej už vypustili i zbývající dva sourozenci z kolínské trojice.
    Litrový tříválec ayga pochází od Daihatsu (které Toyota vlastní) a používají jej i dva francouzští sourozenci. Původem francouzský tříválec o objemu 1,2 litru v nabídce nikdy nebyl a z ceníku jej už vypustili i zbývající dva sourozenci z kolínské trojice.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • i když zvedající se linka oken znamená omezený výhled pro cestující vzadu
    i když zvedající se linka oken znamená omezený výhled pro cestující vzadu| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatiky v testu: Continental ContiEcoContact 165/60 R15
    Pneumatiky v testu: Continental ContiEcoContact 165/60 R15| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
    Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hyundai i10 1.0i
Palubní počítač na přístrojovém štítu i10 slouží také k nastavení asistenčních systémů a dalších funkcí vozu a ovládá se snadno pomocí tlačítek na volantu
Hyundai i10 1.0i
Oproti tomu Hyundai i10 se mnohem více přibližuje větším vozům značky, volně stojící displej opticky navazuje na přístrojový štít, jak je teď populární u německých automobilek. Materiály i zpracování působí lépe než u japonského konkurenta.
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Multimediální systém i10 je větší, rychlejší, lépe reaguje na dotyk a umí i Android Auto a Apple CarPlay. Grafi ka je více inspirovaná mobilními telefony a nedělá potíže displej používat i během jízdy.
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou.
Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Vepředu je místa také dostatek, a to i na šířku.
Zásadní výhodou i10 je výrazně větší nabídka místa pro nohy na zadních sedačkách. Prostor srovnatelný s vozy vyšších tříd poskytuje i 186 cm vysokému redaktorovi slušnou rezervu před koleny a také na hlavu, a navíc je díky velkému otvoru dveří skvěle přístupný.
Hyundai i10 1.0i
Delší přejezdy i10 usnadňuje tempomatem s jednoduchým ovládáním na volantu, a to už od nejnižší výbavy Start
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 poskytuje ve vyšších verzích také elektrické otevírání zadních oken, zatímco pětidveřové aygo má jen jednoduchá výklopná okna
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Ani rychlejší průlety zatáček nedělají malému Korejci problém, na čemž mají zásluhu i 16“ kola
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Také v prostornosti zavazadlového prostoru vítězí hyundai, který nabídne standardně o 84 litrů více, po složení sedaček pak o 238 litrů.
Hyundai i10 1.0i
Pod podlahou (za příplatek dvojitou) se navíc může ukrývat dojezdová rezerva.
Kryt kufru v i10 z nějakého důvodu postrádá zavěšení na páté dveře a musí se zvedat ručně. Pokud jej ale zapomete dát dolů před zavřením kufru, brání ve výhledu dozadu.
Korejský atmosférický litrový tříválec Kappa má o 3,7 kW méně (49,3 kW) než ten japonský, přesto si řekne v průměru o půl litru paliva na sto kilometrů více, zvukovým projevem a kultivovaností také příliš nepotěší
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Hyundai se na sloupku C pojetím toyotě podobá, má ale klasičtěji umístěné světlomety, hezkým detailem je název modelu za posledním oknem
Hyundai i10 1.0i
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime 3 165/45 R16
Hyundai i10 1.0i
Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
Hyundai i10 1.0i
Hyundai i10 1.0i
Prostoru před řidičem dominuje velký kulatý rychloměr s jednoduchým palubním počítačem. Ten se ovládá pomocí dvou otočných ovladačů a umí zobrazit jen ty nejzákladnější údaje.
Interiér ayga je opravdu velmi strohý. Středová část palubní desky kromě displeje ukrývá už jen ovládání klimatizace, jejíž výdechy jsou jen po stranách. Materiály jsou tvrdé a nepůsobí hodnotně, zpracování je ale pro třídu adekvátní.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Na dotykovém displeji multimediálního systému je dobře vidět věk vozu. Neposkytuje moc možností, grafi ka je jednoduchá a reakce na dotyk pomalá. Umí ale zobrazit například historii spotřeby a ve vyšších verzích dostal i funkce Apple CarPlay a Android Auto.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou, aygo má USB pouze jedno, ale zato nabídne 12V zásuvku a audio vstup
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Vepředu je to lepší a díky tenkým výplním dveří není problémem ani užší stavba karoserie než u i10.
Aygo cestující vzadu místem zrovna nerozmazluje, redaktor se hlavou dotýká stropu a kolena má zaražena hluboko do čalounění sedačky řidiče, omezující je i úzký vstupní prostor a malý úhel otevírání dveří.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Měkčí naladění podvozku znamená méně stabilní průlety zatáčkami, při kterých si aygo zaklekne na přední vnější kolo a zadní občas zvedne ze země
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Kufr ayga je opravdu jen na pár tašek nákupu, který se obtížněji nakládá přes vysokou hranu.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Pod podlahou je sice prostor na uložení alespoň dojezdové rezervy, v ceníku ji však hledáme marně.
Litrový tříválec ayga pochází od Daihatsu (které Toyota vlastní) a používají jej i dva francouzští sourozenci. Původem francouzský tříválec o objemu 1,2 litru v nabídce nikdy nebyl a z ceníku jej už vypustili i zbývající dva sourozenci z kolínské trojice.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
i když zvedající se linka oken znamená omezený výhled pro cestující vzadu
Pneumatiky v testu: Continental ContiEcoContact 165/60 R15
Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i