Logo magazínu

Volkswagen ID.4 (150 kW) – Jak jsme si zasoutěžili v jízdě na spotřebu

1/46
Prohlédnout znovu

Volkswagen ID.4 (150 kW) – Jak jsme si zasoutěžili v jízdě na spotřebu

Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen ID.4 150 kW | Auto.cz/Petr Homolka

Šéf Citroënu zvěstuje konec SUV. Auta podle něj mají být lehčí a zábavnější

Nová Toyota Grand Highlander oficiálně: Je obrovská! Dospělé sveze i ve třetí řadě, přesně proto vznikla

Povinná výbava v ČR a cizině: Nepovinné pro auto, povinné pro řidiče!

Omlazené Alfy Romeo Stelvio a Giulia potvrzují další motory. Základem je 160koňová naftová zadokolka

Datsun Sunny B10 a B110 (1966–1973): Japonský trabant