Dlouhodobý test Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60 – Fešák se hlásí do služby!

1/95
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault nazývá současný mégane autem pro řidiče. Odpovídá tomu třeba palubní infotainment nakloněný k šoférovi. Shluk páček pod šišatým volantem nám ale není po chuti.
    Renault nazývá současný mégane autem pro řidiče. Odpovídá tomu třeba palubní infotainment nakloněný k šoférovi. Shluk páček pod šišatým volantem nám ale není po chuti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
    Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
    Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tlačítkem na volantu lze přepínat jízdní režimy. Krátce po startu bývá systém zpomalený, nebo zcela nefunkční. Má tak smysl mačkat ho až po pár kilometrech jízdy.
    Tlačítkem na volantu lze přepínat jízdní režimy. Krátce po startu bývá systém zpomalený, nebo zcela nefunkční. Má tak smysl mačkat ho až po pár kilometrech jízdy.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vpředu je místa ještě dostatek a také široká nabídka odkládacích prostor.
    Vpředu je místa ještě dostatek a také široká nabídka odkládacích prostor.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zato vzadu je těsno a málo místa nad hlavou. Potěší ale zcela rovná podlaha díky baterii pod ní.
    Zato vzadu je těsno a málo místa nad hlavou. Potěší ale zcela rovná podlaha díky baterii pod ní.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vnitřní zpětné zrcátko lze přepnout do digitální podoby s využitím zadní kamery, která ale nesedí každému. V noci oslňuje, kromě toho značně přibližuje předměty za vozem.
    Vnitřní zpětné zrcátko lze přepnout do digitální podoby s využitím zadní kamery, která ale nesedí každému. V noci oslňuje, kromě toho značně přibližuje předměty za vozem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Slibovanou nabíjecí rychlost 130 kWh se daří držet jen na pár minut a pak rychle opadá. Skvělá je ovšem aplikace do mobilu, která ohlásí i konec nabíjení.
    Slibovanou nabíjecí rychlost 130 kWh se daří držet jen na pár minut a pak rychle opadá. Skvělá je ovšem aplikace do mobilu, která ohlásí i konec nabíjení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vysoko posazená linka dveří a gigantická kola dělají současný mégane větším, než ve skutečnosti je. Vždyť i první fabii přerůstá jen o 24 cm na délku a 54 mm na výšku.
    Vysoko posazená linka dveří a gigantická kola dělají současný mégane větším, než ve skutečnosti je. Vždyť i první fabii přerůstá jen o 24 cm na délku a 54 mm na výšku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr má vysokou nakládací hranu a místo ještě ubírají kabely smotané v přihrádce pod podlážkou. Po sklopení opěradel vznikne citelný zub.
    Kufr má vysokou nakládací hranu a místo ještě ubírají kabely smotané v přihrádce pod podlážkou. Po sklopení opěradel vznikne citelný zub.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault používá jako jeden z mála synchronní elektromotor s vnějším buzením. Akumulátor je chlazený vodou.
    Renault používá jako jeden z mála synchronní elektromotor s vnějším buzením. Akumulátor je chlazený vodou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zatímco zadní klika je sice zapuštěná, zato pořád konvenční, přední se automaticky vysune při odemčení vozu
    Zatímco zadní klika je sice zapuštěná, zato pořád konvenční, přední se automaticky vysune při odemčení vozu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kdo si rád hraje se světýlky, přijde si v mégane na své – kromě loga vedle dveří lze nakonfi gurovat různé styly podsvícení interiéru nebo pozadí infotainmentu
    Kdo si rád hraje se světýlky, přijde si v mégane na své – kromě loga vedle dveří lze nakonfi gurovat různé styly podsvícení interiéru nebo pozadí infotainmentu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Proti konkurentům má mégane výhodu v možnosti nabíjení střídavým proudem až 22 kW z domácí zásuvky. Kdo na to má silné jističe, dobije ho za tři hodiny.
    Proti konkurentům má mégane výhodu v možnosti nabíjení střídavým proudem až 22 kW z domácí zásuvky. Kdo na to má silné jističe, dobije ho za tři hodiny.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
    Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault nazývá současný mégane autem pro řidiče. Odpovídá tomu třeba palubní infotainment nakloněný k šoférovi. Shluk páček pod šišatým volantem nám ale není po chuti.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
Navzdory kompaktním rozměrům auta se hodí 360stupňová kamera kolem celé karoserie zejména u zajíždění k nabíječkám. Díky ní se lze například na vůz podívat úplně zvenčí.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Tlačítkem na volantu lze přepínat jízdní režimy. Krátce po startu bývá systém zpomalený, nebo zcela nefunkční. Má tak smysl mačkat ho až po pár kilometrech jízdy.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Vpředu je místa ještě dostatek a také široká nabídka odkládacích prostor.
Zato vzadu je těsno a málo místa nad hlavou. Potěší ale zcela rovná podlaha díky baterii pod ní.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Vnitřní zpětné zrcátko lze přepnout do digitální podoby s využitím zadní kamery, která ale nesedí každému. V noci oslňuje, kromě toho značně přibližuje předměty za vozem.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Slibovanou nabíjecí rychlost 130 kWh se daří držet jen na pár minut a pak rychle opadá. Skvělá je ovšem aplikace do mobilu, která ohlásí i konec nabíjení.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Vysoko posazená linka dveří a gigantická kola dělají současný mégane větším, než ve skutečnosti je. Vždyť i první fabii přerůstá jen o 24 cm na délku a 54 mm na výšku.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Kufr má vysokou nakládací hranu a místo ještě ubírají kabely smotané v přihrádce pod podlážkou. Po sklopení opěradel vznikne citelný zub.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault používá jako jeden z mála synchronní elektromotor s vnějším buzením. Akumulátor je chlazený vodou.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Zatímco zadní klika je sice zapuštěná, zato pořád konvenční, přední se automaticky vysune při odemčení vozu
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Kdo si rád hraje se světýlky, přijde si v mégane na své – kromě loga vedle dveří lze nakonfi gurovat různé styly podsvícení interiéru nebo pozadí infotainmentu
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60
Proti konkurentům má mégane výhodu v možnosti nabíjení střídavým proudem až 22 kW z domácí zásuvky. Kdo na to má silné jističe, dobije ho za tři hodiny.
Renault Mégane E-Tech 100% elektrický EV60