Závěrečný stav palubního počítače dokládá dosažený průměr 6,7 l/100 km|
Zdroj: acz
Přesnost řazení se sice o řád zlepšila, stále ale budí pocit stlačování gumy|
Zdroj: acz
Okraje kožených sedaček jsou na ráně, v budoucnu se mohou opotřebit|
Zdroj: acz
Masážní funkce umožňuje řidiči po několikahodinové cestě vystoupit zcela bez bolavých zad|
Zdroj: acz
Citro¨en C5 Tourer 2.0 HDi 160|
Zdroj: acz
S Citroënem C5 Tourer jsme se loučili neradi. Kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto...|
Zdroj: acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru|
Zdroj: acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru|
Zdroj: acz
Technický školitel Dalibor Krejčík připojil vůz na diagnostiku, která neodhalila žádné závady. Naopak stav vstřikovačů i fi ltru pevných částic byl nadprůměrný.|
Zdroj: acz
Bixenonový světlomet dostal po faceliftu diodová denní světla, výkonem ale nepřesvědčil. Na druhou stranu fungoval zcela spolehlivě.|
Zdroj: acz
Nedomyšlená ovládací logika ostřikovačů zvyšuje spotřebu kapaliny|
Zdroj: acz
Vícevrstvé zasklení bočních oken za osm tisíc korun výrazně zlepšilo akustickou i tepelnou pohodu uvnitř. Tento doplněk jednoznačně doporučujeme!|
Zdroj: acz
Elektrické zavírání pátých dveří je pomalé a se zamčením auta musíte počkat, až doklapne. V zimě ale přijde náramně vhod.|
Zdroj: acz
Jednodušší verze pérování Hydractive 3+ si vystačí s integrovanou jednotkou BHI obsahující čerpadlo, zásobník kapaliny i řídicí elektrohydrauliku. Během našeho testu fungovala bezvadně.|
Zdroj: acz
Částicový fi ltr už zdaleka není takovým strašákem. Vydrží zpravidla přes 200 tisíc kilometrů a výměna repasí vyjde na 20 000 Kč včetně práce a dolití aditiva.|
Zdroj: acz
Jednodušší verze Hydractive 3+ bez nastavení tuhosti tlumení se pozná podle absence elektrického konektoru vedle koule|
Zdroj: acz
Všechny kloubové spoje i pryžokovové tlumicí prvky na podvozku byly v naprosto funkčním stavu|
Zdroj: acz
Nenápadná šedá krabička skrývá řídicí jednotku nabití baterie. Pokud zjistí nesoulad například při neopatrném připojení nabíječky či odpojení svorek, dočasně vypne některé komfortní funkce.|
Zdroj: acz
Pryžové těsnicí prvky na podvozku začínaly jevit první známky opotřebení, zatím ovšem pouze vizuální, na funkci vliv neměly|
Zdroj: acz
K žárovce i xenonové výbojce v hlavním světlometu je slušný přístup|
Zdroj: acz