Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km

1/21
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
    Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km| Zdroj: acz
  • Závěrečný stav palubního počítače dokládá dosažený průměr 6,7 l/100 km
    Závěrečný stav palubního počítače dokládá dosažený průměr 6,7 l/100 km| Zdroj: acz
  • Přesnost řazení se sice o řád zlepšila, stále ale budí pocit stlačování gumy
    Přesnost řazení se sice o řád zlepšila, stále ale budí pocit stlačování gumy| Zdroj: acz
  • Okraje kožených sedaček jsou na ráně, v budoucnu se mohou opotřebit
    Okraje kožených sedaček jsou na ráně, v budoucnu se mohou opotřebit| Zdroj: acz
  • Masážní funkce umožňuje řidiči po několikahodinové cestě vystoupit zcela bez bolavých zad
    Masážní funkce umožňuje řidiči po několikahodinové cestě vystoupit zcela bez bolavých zad| Zdroj: acz
  • Citro¨en C5 Tourer 2.0 HDi 160
    Citro¨en C5 Tourer 2.0 HDi 160| Zdroj: acz
  • S Citroënem C5 Tourer jsme se loučili neradi. Kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto...
    S Citroënem C5 Tourer jsme se loučili neradi. Kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto...| Zdroj: acz
  • Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
    Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru| Zdroj: acz
  • Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
    Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru| Zdroj: acz
  • Technický školitel Dalibor Krejčík připojil vůz na diagnostiku, která neodhalila žádné závady. Naopak stav vstřikovačů i fi ltru pevných částic byl nadprůměrný.
    Technický školitel Dalibor Krejčík připojil vůz na diagnostiku, která neodhalila žádné závady. Naopak stav vstřikovačů i fi ltru pevných částic byl nadprůměrný.| Zdroj: acz
  • Bixenonový světlomet dostal po faceliftu diodová denní světla, výkonem ale nepřesvědčil. Na druhou stranu fungoval zcela spolehlivě.
    Bixenonový světlomet dostal po faceliftu diodová denní světla, výkonem ale nepřesvědčil. Na druhou stranu fungoval zcela spolehlivě.| Zdroj: acz
  • Nedomyšlená ovládací logika ostřikovačů zvyšuje spotřebu kapaliny
    Nedomyšlená ovládací logika ostřikovačů zvyšuje spotřebu kapaliny| Zdroj: acz
  • Vícevrstvé zasklení bočních oken za osm tisíc korun výrazně zlepšilo akustickou i tepelnou pohodu uvnitř. Tento doplněk jednoznačně doporučujeme!
    Vícevrstvé zasklení bočních oken za osm tisíc korun výrazně zlepšilo akustickou i tepelnou pohodu uvnitř. Tento doplněk jednoznačně doporučujeme!| Zdroj: acz
  • Elektrické zavírání pátých dveří je pomalé a se zamčením auta musíte počkat, až doklapne. V zimě ale přijde náramně vhod.
    Elektrické zavírání pátých dveří je pomalé a se zamčením auta musíte počkat, až doklapne. V zimě ale přijde náramně vhod.| Zdroj: acz
  • Jednodušší verze pérování Hydractive 3+ si vystačí s integrovanou jednotkou BHI obsahující čerpadlo, zásobník kapaliny i řídicí elektrohydrauliku. Během našeho testu fungovala bezvadně.
    Jednodušší verze pérování Hydractive 3+ si vystačí s integrovanou jednotkou BHI obsahující čerpadlo, zásobník kapaliny i řídicí elektrohydrauliku. Během našeho testu fungovala bezvadně.| Zdroj: acz
  • Částicový fi ltr už zdaleka není takovým strašákem. Vydrží zpravidla přes 200 tisíc kilometrů a výměna repasí vyjde na 20 000 Kč včetně práce a dolití aditiva.
    Částicový fi ltr už zdaleka není takovým strašákem. Vydrží zpravidla přes 200 tisíc kilometrů a výměna repasí vyjde na 20 000 Kč včetně práce a dolití aditiva.| Zdroj: acz
  • Jednodušší verze Hydractive 3+ bez nastavení tuhosti tlumení se pozná podle absence elektrického konektoru vedle koule
    Jednodušší verze Hydractive 3+ bez nastavení tuhosti tlumení se pozná podle absence elektrického konektoru vedle koule| Zdroj: acz
  • Všechny kloubové spoje i pryžokovové tlumicí prvky na podvozku byly v naprosto funkčním stavu
    Všechny kloubové spoje i pryžokovové tlumicí prvky na podvozku byly v naprosto funkčním stavu| Zdroj: acz
  • Nenápadná šedá krabička skrývá řídicí jednotku nabití baterie. Pokud zjistí nesoulad například při neopatrném připojení nabíječky či odpojení svorek, dočasně vypne některé komfortní funkce.
    Nenápadná šedá krabička skrývá řídicí jednotku nabití baterie. Pokud zjistí nesoulad například při neopatrném připojení nabíječky či odpojení svorek, dočasně vypne některé komfortní funkce.| Zdroj: acz
  • Pryžové těsnicí prvky na podvozku začínaly jevit první známky opotřebení, zatím ovšem pouze vizuální, na funkci vliv neměly
    Pryžové těsnicí prvky na podvozku začínaly jevit první známky opotřebení, zatím ovšem pouze vizuální, na funkci vliv neměly| Zdroj: acz
  • K žárovce i xenonové výbojce v hlavním světlometu je slušný přístup
    K žárovce i xenonové výbojce v hlavním světlometu je slušný přístup| Zdroj: acz
Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
Závěrečný stav palubního počítače dokládá dosažený průměr 6,7 l/100 km
Přesnost řazení se sice o řád zlepšila, stále ale budí pocit stlačování gumy
Okraje kožených sedaček jsou na ráně, v budoucnu se mohou opotřebit
Masážní funkce umožňuje řidiči po několikahodinové cestě vystoupit zcela bez bolavých zad
Citro¨en C5 Tourer 2.0 HDi 160
S Citroënem C5 Tourer jsme se loučili neradi. Kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto...
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
Technický školitel Dalibor Krejčík připojil vůz na diagnostiku, která neodhalila žádné závady. Naopak stav vstřikovačů i fi ltru pevných částic byl nadprůměrný.
Bixenonový světlomet dostal po faceliftu diodová denní světla, výkonem ale nepřesvědčil. Na druhou stranu fungoval zcela spolehlivě.
Nedomyšlená ovládací logika ostřikovačů zvyšuje spotřebu kapaliny
Vícevrstvé zasklení bočních oken za osm tisíc korun výrazně zlepšilo akustickou i tepelnou pohodu uvnitř. Tento doplněk jednoznačně doporučujeme!
Elektrické zavírání pátých dveří je pomalé a se zamčením auta musíte počkat, až doklapne. V zimě ale přijde náramně vhod.
Jednodušší verze pérování Hydractive 3+ si vystačí s integrovanou jednotkou BHI obsahující čerpadlo, zásobník kapaliny i řídicí elektrohydrauliku. Během našeho testu fungovala bezvadně.
Částicový fi ltr už zdaleka není takovým strašákem. Vydrží zpravidla přes 200 tisíc kilometrů a výměna repasí vyjde na 20 000 Kč včetně práce a dolití aditiva.
Jednodušší verze Hydractive 3+ bez nastavení tuhosti tlumení se pozná podle absence elektrického konektoru vedle koule
Všechny kloubové spoje i pryžokovové tlumicí prvky na podvozku byly v naprosto funkčním stavu
Nenápadná šedá krabička skrývá řídicí jednotku nabití baterie. Pokud zjistí nesoulad například při neopatrném připojení nabíječky či odpojení svorek, dočasně vypne některé komfortní funkce.
Pryžové těsnicí prvky na podvozku začínaly jevit první známky opotřebení, zatím ovšem pouze vizuální, na funkci vliv neměly
K žárovce i xenonové výbojce v hlavním světlometu je slušný přístup