Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Král dvojí krve
1
/
37
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Král dvojí krve
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Král dvojí krve
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Pádla pod volantem slouží u Outlanderu PHEV k nastavení intenzity rekuperace při zpomalování, o čemž vás informuje písmeno B (0 až 5) na displeji palubního počítače
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Místo otáčkoměru je ukazatel spotřeby elektřiny, výkonu motoru a dobíjení
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV zvládlo cestu do rakouského Kaprunu s akumulátory nabitými na 82 % za 7,4 l/100 km.
|
acz
S plnou kapacitou dosáhlo na cestě zpět průměru 7,3 l/100 km.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Pádla pod volantem slouží u Outlanderu PHEV k nastavení intenzity rekuperace při zpomalování, o čemž vás informuje písmeno B (0 až 5) na displeji palubního počítače
|
acz
Tlačítky u voliče převodovky zapnete čistě elektrický režim (EV) nebo si udržíte kapacitu akumulátorů na později (Save CHRG).
|
acz
Přepínat můžete také systém pohonu všech kol.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Srdcem plug-in hybridu v Outlanderu PHEV je nově benzinový čtyřválec 2,4 l pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 99 kW
|
acz
Rychlonabíjecí stanice, kterých je v Rakousku mnohem více než u nás, ale potřebujete na ně místní čipy, jsme museli hledat na mobilu.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi podporuje Android Auto, který u nás ofi ciálně ještě nefunguje.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů