Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Kodiaq 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
Škoda Superb Combi iV|
Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil