Toyota Camry na domácím trhu po 43 letech končí. Důvod můžete dvakrát hádat
24
/
70
Prohlédnout znovu
Toyota Camry na domácím trhu po 43 letech končí. Důvod můžete dvakrát hádat
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Perfektní slícování, přesný chod ovladačů a materiály s jemnou matnou úpravou tvoří atmosféru úměrnou ceně
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Menu informačního systému nepatří k nejpřehlednějším. Píšeme o tom už léta, bohužel se ani teď nic nezměnilo.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Cestující vzadu mají dost místa na kolena, nad hlavou už méně.
|
Toyota
Americky široká křesla jsou všestranně seřiditelná.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Objem kufru je dostačující, opěradla jdou sklopit. Vstup ale neoslní délkou.
|
Toyota
V zájmu nižšího tření ústrojí používá jen jedno planetové soukolí, stejně jako v priusu. Z toho vyplývá menší převodový rozsah a maximální rychlost 180 km/h.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany