Toyota Camry na domácím trhu po 43 letech končí. Důvod můžete dvakrát hádat
39
/
70
Prohlédnout znovu
Toyota Camry na domácím trhu po 43 letech končí. Důvod můžete dvakrát hádat
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Perfektní slícování, přesný chod ovladačů a materiály s jemnou matnou úpravou tvoří atmosféru úměrnou ceně
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Menu informačního systému nepatří k nejpřehlednějším. Píšeme o tom už léta, bohužel se ani teď nic nezměnilo.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Cestující vzadu mají dost místa na kolena, nad hlavou už méně.
|
Toyota
Americky široká křesla jsou všestranně seřiditelná.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Objem kufru je dostačující, opěradla jdou sklopit. Vstup ale neoslní délkou.
|
Toyota
V zájmu nižšího tření ústrojí používá jen jedno planetové soukolí, stejně jako v priusu. Z toho vyplývá menší převodový rozsah a maximální rychlost 180 km/h.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2