Toyota Camry na domácím trhu po 43 letech končí. Důvod můžete dvakrát hádat
47
/
70
Prohlédnout znovu
Toyota Camry na domácím trhu po 43 letech končí. Důvod můžete dvakrát hádat
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Perfektní slícování, přesný chod ovladačů a materiály s jemnou matnou úpravou tvoří atmosféru úměrnou ceně
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Menu informačního systému nepatří k nejpřehlednějším. Píšeme o tom už léta, bohužel se ani teď nic nezměnilo.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Cestující vzadu mají dost místa na kolena, nad hlavou už méně.
|
Toyota
Americky široká křesla jsou všestranně seřiditelná.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Objem kufru je dostačující, opěradla jdou sklopit. Vstup ale neoslní délkou.
|
Toyota
V zájmu nižšího tření ústrojí používá jen jedno planetové soukolí, stejně jako v priusu. Z toho vyplývá menší převodový rozsah a maximální rychlost 180 km/h.
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Toyota Camry Hybrid
|
Toyota
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší