Toyota Carina (1970–1977): Rodinné sedany a kombi se stejným podvozkem jako kupé Celica

17/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Carina měla širokou přední masku a čtyři kruhové světlomety. Krajní měly samostatné rámečky.
    Carina měla širokou přední masku a čtyři kruhové světlomety. Krajní měly samostatné rámečky.| Zdroj: Toyota
  • Dvoudveřový sedan Toyota Carina vypadal stejně jako čtyřdveřový, chyběly jen zadní dveře.
    Dvoudveřový sedan Toyota Carina vypadal stejně jako čtyřdveřový, chyběly jen zadní dveře.| Zdroj: Wheelsage.com
  • Nezvykle tvarované koncové svítilny byly umístěny v rozích po stranách víka kufru.
    Nezvykle tvarované koncové svítilny byly umístěny v rozích po stranách víka kufru.| Zdroj: Toyota
  • Toyota Carina první generace měla velké vyhřívané zadní okno.
    Toyota Carina první generace měla velké vyhřívané zadní okno.| Zdroj: Toyota
  • První Carina měla jednoduchou palubní desku s ručkovými přístroji před volantem.
    První Carina měla jednoduchou palubní desku s ručkovými přístroji před volantem.| Zdroj: Wheelsage.com
  • Přední sedadla měla integrované opěrky hlavy. Dvoudveřové modely měly sklopná opěradla předních sedadel.
    Přední sedadla měla integrované opěrky hlavy. Dvoudveřové modely měly sklopná opěradla předních sedadel.| Zdroj: Wheelsage.com
  • Toyota Carina 1. generace sdílela platformu s kupé Celica.
    Toyota Carina 1. generace sdílela platformu s kupé Celica. | Zdroj: Toyota
  • Čtyřdveřový sedan Toyota Carina byl rodinný automobil s dostatečným vnitřním prostorem.
    Čtyřdveřový sedan Toyota Carina byl rodinný automobil s dostatečným vnitřním prostorem.| Zdroj: Wheelsage.com
  • Dvoudveřový sedan ToyotaCarina1600 nepostrádal jistou dávku elegance.
    Dvoudveřový sedan ToyotaCarina1600 nepostrádal jistou dávku elegance.| Zdroj: Wheelsage.com
  • Po faceliftu v roce 1973 byla pomocná zadní světla přemístěna z nárazníku pod víko kufru.
    Po faceliftu v roce 1973 byla pomocná zadní světla přemístěna z nárazníku pod víko kufru.| Zdroj: Wheelsage.com
  • Sportovní Toyota Carina1600 ST měla pětistupňovou manuální převodovku a výkon106 k (78 kW).
    Sportovní Toyota Carina1600 ST měla pětistupňovou manuální převodovku a výkon106 k (78 kW). | Zdroj: Toyota
  • Čtyřdveřový sedan Toyota Carina1600 Super Deluxe měl rozvor náprav 2 425 mm a byl dlouhý 4 135 mm.
    Čtyřdveřový sedan Toyota Carina1600 Super Deluxe měl rozvor náprav 2 425 mm a byl dlouhý 4 135 mm.| Zdroj: Wheelsage.com
  • Zajímavou karosářskou variantou bylo dvoudveřové kupé Toyota Carina 1600 ST se střechou bez středových sloupků (hardtop).
    Zajímavou karosářskou variantou bylo dvoudveřové kupé Toyota Carina 1600 ST se střechou bez středových sloupků (hardtop).| Zdroj: retrojdm.com
  • Větrání interiéru umožňovaly otvory v zadních sloupcích. Zadní světla hardtopu byla vodorovně umístěná pod víkem kufru.
    Větrání interiéru umožňovaly otvory v zadních sloupcích. Zadní světla hardtopu byla vodorovně umístěná pod víkem kufru.| Zdroj: retrojdm.com
  • Pětidveřové kombi Toyota Carina Van mělo na bocích za okny dveří nezvykle malá okénka.
    Pětidveřové kombi Toyota Carina Van mělo na bocích za okny dveří nezvykle malá okénka.| Zdroj: Toyota
  • Čtyřdveřová Toyota Carina po faceliftu v říjnu 1975.
    Čtyřdveřová Toyota Carina po faceliftu v říjnu 1975.| Zdroj: Toyota
  • Faceliftovaná dvoudveřová ToyotaCarina1600 se dodávala na evropské trhy v tomto provedení.
    Faceliftovaná dvoudveřová ToyotaCarina1600 se dodávala na evropské trhy v tomto provedení.| Zdroj: Toyota
  • Nástupcem Toyoty Carina první generace se stala druhá generace, vyráběná v letech 1977 až 1981.
    Nástupcem Toyoty Carina první generace se stala druhá generace, vyráběná v letech 1977 až 1981.| Zdroj: Wikipedia
Carina měla širokou přední masku a čtyři kruhové světlomety. Krajní měly samostatné rámečky.
Dvoudveřový sedan Toyota Carina vypadal stejně jako čtyřdveřový, chyběly jen zadní dveře.
Nezvykle tvarované koncové svítilny byly umístěny v rozích po stranách víka kufru.
Toyota Carina první generace měla velké vyhřívané zadní okno.
První Carina měla jednoduchou palubní desku s ručkovými přístroji před volantem.
Přední sedadla měla integrované opěrky hlavy. Dvoudveřové modely měly sklopná opěradla předních sedadel.
Toyota Carina 1. generace sdílela platformu s kupé Celica.
Čtyřdveřový sedan Toyota Carina byl rodinný automobil s dostatečným vnitřním prostorem.
Dvoudveřový sedan ToyotaCarina1600 nepostrádal jistou dávku elegance.
Po faceliftu v roce 1973 byla pomocná zadní světla přemístěna z nárazníku pod víko kufru.
Sportovní Toyota Carina1600 ST měla pětistupňovou manuální převodovku a výkon106 k (78 kW).
Čtyřdveřový sedan Toyota Carina1600 Super Deluxe měl rozvor náprav 2 425 mm a byl dlouhý 4 135 mm.
Zajímavou karosářskou variantou bylo dvoudveřové kupé Toyota Carina 1600 ST se střechou bez středových sloupků (hardtop).
Větrání interiéru umožňovaly otvory v zadních sloupcích. Zadní světla hardtopu byla vodorovně umístěná pod víkem kufru.
Pětidveřové kombi Toyota Carina Van mělo na bocích za okny dveří nezvykle malá okénka.
Čtyřdveřová Toyota Carina po faceliftu v říjnu 1975.
Faceliftovaná dvoudveřová ToyotaCarina1600 se dodávala na evropské trhy v tomto provedení.
Nástupcem Toyoty Carina první generace se stala druhá generace, vyráběná v letech 1977 až 1981.