Toyota Corona (1964–1970): Toto japonské auto se dalo koupit v Mototechně
5
/
23
Prohlédnout znovu
Toyota Corona (1964–1970): Toto japonské auto se dalo koupit v Mototechně
Třetí generace sedanu Toyota Corona se prodávala v Mototechně za 79 000 korun.
|
Wheelsage.org
V pořadí třetí Corona byla s rozvorem 2420 mm a rozměry 4065 x 1550 x 1420 mm o něco větší než předchůdce.
|
Global.toyota
Pěkně restaurovaný sedan Corona jsme si mohli prohlédnout na Legendách 2016.
|
Karel Haas
Ostrým hranám na střeše se přizpůsobilo velké přední a zadní okno.
|
Karel Haas
Corona 3. generace měla na předních kolech kotoučové brzdy, vzadu bubnové. K pohodlí posádky přispívaly vinuté pružiny vpředu a podélná listová pera vzadu.
|
Toyota
Před volantem měla Corona rychloměr s vodorovnou stupnicí, teploměr a palivoměr.
|
Toyota
V červenci 1965 představila Toyota první japonské dvoudveřové kupé se střechou hardtop (bez středových sloupků), nazvané Corona Hardtop Coupé.
|
Wheelsage.org
Kupé z roku 1965 mělo proti sedanu pozměněnou přední masku. Světlomety už nebyly posazené do obdélníkových rámečků, takže víc splývaly s maskou.
|
Wheelsage.org
Na bocích mělo kupé v úrovni klik dveří tenké chromované lišty. Proti sedanu mělo užší zadní světla a svislé dorazy na náraznících.
|
Wheelsage.org
Pětidveřový hatchback Corona (série 56) měl zadní víko zvedané nahoru společně se zadním oknem.
|
Wheelsage.org
Corony exportované do Velké Británie od roku 1965 měly stejně jako v Japonsku prodávané vozy volant na pravé straně.
|
Wheelsage.org
Sedany Corona měly velký zavazadlový prostor, ale poměrně vysokou nakládací hranu.
|
Wheelsage.org
Toyota Corona se nabízela také s dvoustupňovou automatickou převodovkou Toyoglide ovládanou pákou na sloupku řízení.
|
Wheelsage.org
Corona 3. generace měla moderní design s dozadu zkosenou maskou chladiče a čtyřmi kruhovými světlomety.
|
Carfolio
Prostorné kombi Corona Van se v Japonsku prodávalo pod názvem Toyopet.
|
Wheelsage.org
Třídveřové kombi Corona Van mělo mimořádně dlouhá boční okna.
|
Wheelsage.org
Corona Hardtop Coupé s 1,6litrovým motorem DOHC dostalo název Toyota 1600GT a bylo dostupnější verzí výkonnějšího 2000GT.
|
Wheelsage.org
Kupé Toyota 1600GT se lišilo od Hardtop Coupé malou mřížkou na předních blatnících a trojúhelníkovým logem na přední masce.
|
Wikipedia
Toyota Corona Hardtop Coupe 1600 z roku 1968 patřilo do tzv. zlaté série (Golden Series).
|
Toyota
S výškou 1374 mm bylo kupé Corona Mark II vyšší než kupé Corona Hardtop Coupé.
|
Toyota
V září 1968 představila Toyota model Corona Mark II, který byl o něco větší než Corona a měl vyšší úroveň výbavy.
|
Wheelsage.org
Sedan Corona MarkII poháněl čtyřválec s objemem 1,9 litru a výkonem 120 koní.
|
Toyota
Toyota Corona MarkII se nabízela také ve verzi pětidveřové kombi.
|
Toyota
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu